قاب محافظ آیفون مجهز به شش لنز عکاسی (عکس)

در قسمت پشت این قاب محافظ شش لنز دوربین کار گذاشته شده است. شکل ظاهری این قاب به گونه‌ای طراحی شده که شبیه به لوازم جانبی نظامی است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بسیاری از کاربران هنگام خرید قابل محافظ به توانایی‌های آن برای مقابله با ضربات و آسیب‌های احتمالی دقت می‌کنند تا گوشی هوشمند آنها در امان بماند. ولی اگر قرار باشد با در اختیار گرفتن یک قاب جدید آیفون شما به ۶ لنز دوربین مجهز شود، این ابزار جانبی را خریداری خواهید کرد؟

در قسمت پشت این قاب محافظ شش لنز دوربین جاسازی شده است که هر یک از آنها امکان تصویربرداری در حالت تِله‌فوتو، واید، فیش-آی، ماکرو و … را فراهم می‌کنند.

قاب محافظ آیفون مجهز به شش لنز عکاسی (عکس)

قاب محافظ جدید «شیفتکام کَمرا لنز کِیس» نام دارد که برای گوشی هوشمند «آیفون ۷ پلاس» ساخته شده است و بدنه بسیار مقاوم و سخت دارد. در قسمت پشت این قاب محافظ شش لنز دوربین کار گذاشته شده است. شکل ظاهری این قاب به گونه‌ای طراحی شده که شبیه به لوازم جانبی نظامی است.

قاب محافظ آیفون مجهز به شش لنز عکاسی (عکس)

شش لنز این قاب محافظ در سه ردیف دوتایی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و بالای آنها لنز دوربین اصلی «آیفون ۷ پلاس» قرار دارد و مکانیسم آنها به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید قابلیت‌های مورد نظر خود را بین آنها تغییر دهید. البته اگر بخواهید از این لنزها استفاده نکنید نیازی نیست قاب را از بدنه جدا کنید. در بدنه قاب یک کلید سخت‌افزاری تعبیه شده است که با فشردن آن لنزها از قاب جدا می‌شوند.

قاب محافظ آیفون مجهز به شش لنز عکاسی (عکس)

این قاب هوشمند طراحی ارگونومیک دارد و برای آن یک بند ویژه در نظر گرفته شده است تا حمل گوشی آسان شود. این قاب قابلیت ضدشوک و ضدضربه دارد و به شما امکان می‌دهد در سخت‌ترین شرایط هم به راحتی از آیفون استفاده کنید.

قاب محافظ آیفون مجهز به شش لنز عکاسی (عکس)

شرکت «شیفتکام» اعلام کرد این قاب را در مرحله نخست با قیمت ۶۰ دلار وارد بازار می‌کند که البته قیمت نهایی آن برای بازار جهانی ۹۹ دلار است. عرضه این قاب هوشمند با ۶ لنز مجزا از آگوست امسال آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا