معرفی بازی: Roofbot

Roofbot یک بازی معمایی و محصول کمپانی Double Coconut است که پیش از این عنوان بسیار جذاب Parallyzed محصول همین کمپانی را معرفی کرده بودیم.

موبنا – در این بازی شما کنترل رباتی کوچک و بامزه به نام روفی را بر عهده دارید. این ربات کوچک قادر به پرواز است و باید تعدادی قطعات مختلف از انرژی را در بالای ساختمان‌ها و روی پشت‌بام‌ها جمع کرده و در محفظه خود قرار دهد. در این بازی فکری، پیدا کردن مسیر درست در بالای ساختمان‌های و روی پشت‌بام بزرگ‌ترین چالش شما خواهد بود. از آن‌جایی که محیط این بازی متغییر بوده و درواقع بعد از هربار قدم برداشتن، مسیر پشت سر شما خراب می‌شود، درنتیجه باید مراقب قدم‌های خود باشید. هر قدمی که در این بازی برمی‌دارید، یا شما را به هدف نزدیک کرده و یا شما را برای همیشه در بالای ساختمان اسیر می‌کند!

مرور بازی:

Roofbot با دموی کوتاه و جذابی داستان بازی را برای‌تان روایت می‌کند. در این دمو خواهید دید که چطور روفی ناچار شده برای نجات خانواده‌اش، به پشت‌بام‌ها رفته و قطعات مختلف انرژی را جمع‌آوری کند.

معرفی بازی: Roofbot

هر مرحله درواقع روی یک پشت‌بام با طراحی و جزئیات مختلف می‌گذرد. شما برای حرکت و جا به جایی ربات باید انگشت خود را روی سطح مشبک هر یک از این پشت‎بام‌های بکشید. با شروع هر مرحله، شما باید قطعات انرژی را برداشته و هرکدام را در جای مخصوص خود قرار دهید تا مرحله به پایان برسد. این قطعات مختلف انرژی که هر کدام شکل و شمایل منحصر به فرد خود را داشته و به شکل احجام هندسی طراحی شده‌اند، پس از جمع‌آوری، باید در منبع مخصوص به خود ذخیره شوند. شاید به نظر کار ساده‌ای برسد اما نکته اصلی آن‌جاست که با شروع حرکت، خانه‌های پشت سر شما فرو ریخته و نابود می‌شوند. به بیان ساده‌تر شما در این بازی می‌توانید از هر مسیر تنها یک بار گذر کنید!

معرفی بازی: Roofbot

شاید به راستی بتوان یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این بازی را در طراحی محیط و مخصوصاً کاراکتر اصلی بازی یعنی روفی دانست. در این بازی با ۱۰۰ مرحله مختلف رو به رو می‌شوید که هرکدام از این مراحل جزئیات و طراحی عالی و منحصر به فرد خود را دارند. با پیش‌روی در بازی کم‌کم به جزئیات هر مرحله اضافه شده و شما نیز به همان نسبت با چالش‌های پیچیده‌تری رو به رو خواهید شد. هرکجا هم احساس کردید برای پیدا کردن مسیر به مشکل برخورده‌اید، می‌توانید از راهنمای بازی کمک بگیرید. هرچند به خاطر داشته باشید، این راهنما که مسیر درست رسیدن به هر قطعه انرژی را به شما نشان می‌دهد، تنها به تعداد محدودی قابل استفاده خواهد بود.

معرفی بازی: Roofbot

همان‌طور که در نقد محصول دیگر این کمپانی یعنی عنوان Parallyzed نیز اشاره کردیم، به نظر می‌رسد اعضای کمپانی Double Coconut به زیبایی محصولات خود بسیار اهمیت می‌دهند. در آن عنوان نیز ما شاهد محیطی عجیب و خارق‌العاده با طراحی و گرافیکی عالی بودیم. هرچند جدا از طراحی بی‌نظیر محصولات این کمپانی، نمی‌شود از گیم‌پلی منحصر به فرد و جذاب این عناوین نیز غافل شد.

تمامی مواردی که گفتیم، بی شک Roofbot را به عنوانی ارزشمند تبدیل می‌کند، عنوانی که به راستی هر گیمری باید آن‌را تجربه کرده و از این همه ظرافت و دقت و جذابیت در کنار هم لذت ببرد! پیشنهاد می‌کنیم شما نیز تجربه این عنوان را به هیچ وجه از دست ندهید.

معرفی بازی: Roofbot معرفی بازی: Roofbot معرفی بازی: Roofbot
  • معرفی بازی: Roofbot
  • معرفی بازی: Roofbot
  • معرفی بازی: Roofbot
  • معرفی بازی: Roofbot
  • معرفی بازی: Roofbot
  • معرفی بازی: Roofbot
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا