معرفی بازی: Symmetrica

به یکی از زیباترین و خارق‌العاده‌ترین بازی‌های امتیازی خوش آمدید! بله به راستی می‌توان Symmetrica را یکی از منحصر به فردترین و خلافانه‌ترین بازی‌های امتیازی دانست. در این بازی باید به معنای واقعی کلمه، درست به هدف بزنید! آن‌هم نه در محیطی معلومی که در گوشه و کنار آن تعدادی هدف ثابت قرار داده باشند؛ محیط این بازی دائماً در حال تغییر و حرکت است.

موبنا – برای درست به هدف زدن، شما به تمرکزی بالا و عکس‌العملی به موقع نیاز دارید. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

همان‌طور که گفتیم، Symmetrica داستان نشانه‌گیری و به هدف زدن است. شما در این بازی با تعدادی هدف ثابت و یا متحرک طرفید و باید سعی کنید با زمان‌بندی درست و دقیق، تیر را به سمت این هدف‌ها روانه کنید. کار ساده‌ای بود اگر با محیطی ثابت و یکنواخت رو به رو بودید. اما متاسفانه و یا خوش‌بختانه همه‌چیز در محیط این بازی دائم در حال تغییر شکل و جا به جایی است. از تیرهای شما گرفته که شکلی مثلث مانند دارند، تا هدف‌های دایره‌ای که باید این مثلث‌ها را به سمت‌شان پرتاب کنید، همه و همه دائم در حال تکان خوردن و جا به جایی هستند. درواقع چالش اصلی شما نیز در این بازی، هدف‌گیری درست و در حال حرکت است!

معرفی بازی: Symmetrica

کار سختی به نظر می‌رسد. همین‌طور هم هست. Symmetrica درست است که گیم‌پلی به ظاهر ساده‌ای دارد، ولی کمی عجله و شتاب در این بازی کافی است تا درنهایت تمام تیرهای خود را روانه در و دیوار کرده و ناچار شوید مرحله را دوباره از اول آغاز کنید.

همان‌طور که گفتیم در هر مرحله از این بازی با بیش از یک تیر و هدف رو به رو هستید. برای راحتی کار، بازی ترتیب شلیک تیرها را با تغییر رنگ آن‌ها به آبی برای بازیکن مشخص کرده است. پس تنها کافی است شما در این بازی از هر تیری که با رنگ آبی مشخص شده شروع کرده و ابتدا آن تیر را به سمت هدف پرتاب کنید و بعد به ترتیب سراغ تیرهای بعدی روید.

معرفی بازی: Symmetrica

اما بگوییم از محیط این بازی که به راستی سازندگان برای طراحی آن سنگ تمام گذاشته‌اند. محیط بازی در هر مرحله طراحی منحصر به فرد خود را داشته و با تصاویر و اشکال عجیب و غریب و در عین حال چشم‌نواز خود، دائم شما را غافل‌گیر می‌کند. نحوه حرکت تیرها و نشانه‌ها نیز هرکدام در جای خود قطعه‌ای هنری محسوب می‌شود!

در این بازی با چیزی حدود شصت مرحله رو به رو خواهید شد. مراحل اولیه را زیاد جدی نگیرید، این مراحل تنها حکم آموزش به شما را دارند و بسیار ساده هستند. تنها در مراحل بالاتر است که چالش‌های اصلی بازی خود را نشان داده و شما با روی اصلی این بازی آشنا خواهید شد!

معرفی بازی: Symmetrica

برای پیروزی در این بازی فقط و فقط به صبر و حوصله و تمرکز بالا احتیاج دارید، پس پیشنهاد می‌کنیم اگر اعصاب صبر کردن ندارید، دور این یک قلم بازی را خط بکشید. اما برای آن دسته از بازیکنانی که واقعاً به دنبال عنوانی جذاب، اعتیاد آور و حسابی چالش‌برانگیز می‌گردند، بی‌شک Symmetrica می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

معرفی بازی: Symmetrica معرفی بازی: Symmetrica
  • معرفی بازی: Symmetrica
  • معرفی بازی: Symmetrica
  • معرفی بازی: Symmetrica
  • معرفی بازی: Symmetrica
  • معرفی بازی: Symmetrica
  • معرفی بازی: Symmetrica
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا