«جِی۷ مکس» سامسونگ با امکانات پیشرفته و قیمت ارزان عرضه شد

گوشی هوشمند «جِی۷ مکس» سامسونگ نمایشگر لمسی ۵.۷ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

موبنا، رضا خواجه وند – سری گوشی‌های «جِی» سامسونگ کاربردی وارزان‌قیمت است و در بین آنها محصولاتی دیده می‌شود که با بسیاری از گوشی‌های توانمند و قابل قبول برابری می‌کند. در این خانواده از محصولات سامسونگ «جِی۷ مکس» قوی‌ترین و کامل‌ترین گوشی هوشمند است که خود را برای ورود به بازار جهانی آماده می‌کند.

آخرین تصویر منتشر شده از سوی منابع آگاه طراحی و مشخصات گوشی هوشمند یاد شده را نمایان کرده است. در حالی که شکل ظاهری گوشی نسبت به مدل‌های قبلی تفاوت چندانی نکرده است، با این وجود قابلیت‌های داخلی آن می‌تواند مورد توجه کاربران قرار گیرد.

گوشی هوشمند «جِی۷ مکس» سامسونگ نمایشگر لمسی ۵.۷ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این محصول به تراشه مدیاتِک از نوع «ام‌تی۶۷۵۷وی» با هشت هسته ۱.۶ گیگاهرتزی مجهز شده است و رم ۴ گیگابایتی را هم در اختیار کاربران می‌گذارد.
برای این گوشی هوشمند حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی، فلش ال‌ای‌دی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

این دستگاه الکترونیکی جیبی سیستم پرداخت موبایلی «سامسونگ پِی» را هم در خود جا داده است و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری آن به اندازه کافی انرژی را در خود ذخیره می‌کند. روی این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۷ نوقا نصب شده است و کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های طلایی و مشکی خریداری کنند.

این گوشی هوشمند ۳۱۱ دلار قیمت دارد و از دومین هفته ژوئن یعنی کمتر از یک ماه دیگر به دست کاربران جهانی می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا