اعلام مشخصات مدل ۲۰۱۷ گوشی «موتو اکس» موتورولا

این گوشی هوشمند میان‌رده نمایشگر ۵.۵ اینچی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به تراشه «اسنپدراگون ۶۶۰» ساخت شرکت کوالکام، رم ۴ گیگابایتی و … اشاره کرد.

موبنا، رضا خواجه وند – مدل ۲۰۱۷ گوشی هوشمند «موتو اکس» مراحل پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد و موتورولا این گوشی میان‌رده را در حالی روانه بازار می‌کند که مدتی قبل محصولی دیگری با نام «زد۲» از سوی این شرکت عرضه شده است.

از مدت‌ها قبل خبرهای فراوان در مورد این گوشی هوشمند منتشر شد و امروز منابع آگاه چینی اطلاعات بیشتری را در مورد آن منتشر کردند. برای این گوشی هوشمند فلش ال‌ای‌دی دوگانه در نظر گرفته شده است که قابلیت و طراحی آن نسبت به گوشی‌های قبلی که مشاهده کرده‌ایم متفاوت است.

اعلام مشخصات مدل ۲۰۱۷ گوشی «موتو اکس» موتورولا

این گوشی هوشمند میان‌رده نمایشگر ۵.۵ اینچی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به تراشه «اسنپدراگون ۶۶۰» ساخت شرکت کوالکام، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری و سیستم شارژ سریع «کوئیک‌شارژ»  اشاره کرد.

کلید سخت‌افزاری اصلی این گوشی هوشمند حسگر اثر انگشت را در خود جا داده است و استاندارد آی‌پی۶۸ این محصول را ضدآب می‌کند. برخی منابع آگاه می‌گویند در این گوشی هوشمند از سیستم هوش مصنوعی هم استفاده شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا