یک آیفون ۷ بخرید؛ دو آیفون ۷ ببرید!

اگر کاربران یک دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ۷» را از شرکت مخابراتی اسپرینت خریداری کنند، یک دستگاه «آیفون ۷» رایگان هم به آنها داده می‌شود.

موبنا، رضا خواجه وند – شرکت مخابراتی اسپرینت از بزرگترین اپراتورهای موبایلی آمریکا اعلام کرد طرح ویژه «یکی بخر، یک عدد رایگان ببر» (BOGO) را برای آخرین گوشی هوشمند عرضه شده از سوی شرکت اپل به اجرا می‌رساند. این شرکت بزرگ برای اجرای طرح مذکور اندروید را کنار گذاشته و به صورت مستقیم سراغ آیفون رفته است.

یک آیفون ۷ بخرید؛ دو آیفون ۷ ببرید!

بر اساس این طرح گفته شد اگر کاربران یک دستگاه گوشی هوشمند «آیفون ۷» خریداری کنند، یک دستگاه «آیفون ۷» رایگان هم به آنها داده می‌شود. این گوشی هوشمند با انعقاد یک قرارداد مخابراتی به کاربران تحویل داده می‌شود که به ازای آن می‌بایست ماهانه ۲۷.۰۹ دلار بپردازند و در عوض دو دستگاه «آیفون ۷» تحویل بگیرند. البته یکی از این دو دستگاه گوشی هوشمند جدید می‌بایست یک سیم کارت جدید هم در اختیار بگیرد که این اتفاق برای اسپرینت خوشایند است.

البته این طرح فقط برای آن دسته از گوشی‌هایی اجرا می‌شود که به صورت اقساط خریداری می‌شوند. بر اساس این طرح کاربر یک قرارداد مخابراتی ۱۸ ماهه را با شرکت اسپرینت به امضا می‌رساند و در این گوشی می‌بایست طرح «آنلیمیتد فریدم» شرکت مخابراتی مذکور اجرا شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا