اپل ۲۰۰ میلیون دلار روی لایه محافظ «گوریلا» سرمایه‌گذاری می‌کند

اپل اعلام کرد که بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های خود تصمیم دارد در شرکت «کورینگ» حدود ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند.

موبنا، رضا خواجه وند – اپل اعلام کرد که بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های خود تصمیم دارد در شرکت «کورنینگ» حدود ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند. شرکت آمریکایی «کورنینگ» فناوری محافظ نمایشگرهای لمسی گوشی‌های هوشمند موسوم به «گوریلا گلاس» را تولید می‌کند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است این پول در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری شود و تجهیزات اصلی برای شرکت «کورنینگ» خریداری شود.

اپل ۲۰۰ میلیون دلار روی لایه محافظ «گوریلا» سرمایه‌گذاری می‌کند

«جِف ویلیامز» مدیر مالی اپل در این خصوص گفت: «کورنینگ یکی از نمونه‌های بارز برای تامین قطعات مورد نیاز ما محسوب می‌شود و یکی از قدیمی‌ترین شرکای اپل است. همکاری بین این دو شرکت ۱۰ سال قبل آغاز شد و زمانی که نخستین آیفون به بازار آمد، اپل از فناوری کورنینگ استفاده کرد. هم‌اکنون هر کاربری که آیفون یا آیپد می‌خرد انگشتان خود را روی لایه محافظ کورنینگ لمس می‌کند که این فناوری در آمریکا ساخته شده است. ما از همکاری خود با شرکت کورنینگ بسیار خرسندیم و شرکت مذکور را بسیار نوآورانه می‌دانیم».

لازم به ذکر است دو شرکت اپل و کورنینگ از زمان تولد گوشی هوشمند آیفون در سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون یک همکاری بسیار سالم و استراتژیک را با یکدیگر جلو بردند. «تیم کوک» مدیرعامل اپل اعلام کرد در شرکت‌های آمریکایی که قطعات مورد نیاز آنها را تامین می‌کنند در مجموع یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد که هم‌اکنون ۲۰۰ میلیون دلار آن در اختیار شرکت کورنینگ قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا