«آنر ۹» هوواوی ۲۱ ژوئن از راه می‌رسد (عکس)

برای این گوشی هوشمند میان‌رده از نمایشگر ۵.۲ اینچی استفاده شده است که تصاویر در آن با کیفیت فول‌اچ‌دی به نمایش درمی‌آیند و از دیگر قابلیت‌های به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد.

موبنا، رضا خواجه وند – خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که شرکت چینی هوواوی در سری گوشی‌های میان‌رده «آنِر» قصد دارد محصول جدید روانه بازار کند. گزارش‌های رسیده برخی قابلیت‌های این گوشی هوشمند را مشخص کرده است و منابع آگاه می‌گویند این محصول در روز ۲۰ یا ۲۱ ژوئن با قیمت ۲۴۹۹ روپیه هند معادل ۳۶۲ دلار وارد بازار می‌شود.

این گوشی هوشمند «آنر ۹» نام دارد و پیش از این گفته شده بود که در آن جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری مخصوص هدفون حذف شده است. با این وجود در بسیاری از بخش‌ها می‌توان بین این محصول و گوشی هوشمند «آنر ۸» مشابهت دید.

«آنر ۹» هوواوی ۲۱ ژوئن از راه می‌رسد (عکس)

برخی منابع آگاه همچنین اعلام کردند هوواوی قصد دارد به جای آنکه «آنر ۹» را روانه بازار کند، گوشی به‌روز شده «آنر ۸اس» را به دست کاربران بساند. به هر حال این محصول هر اسمی که داشته باشد با قیمت ۳۶۲ دلار به دست کاربران می‌رسد.

«آنر ۹» هوواوی ۲۱ ژوئن از راه می‌رسد (عکس)

برای این گوشی هوشمند میان‌رده از نمایشگر ۵.۲ اینچی استفاده شده است که تصاویر در آن با کیفیت فول‌اچ‌دی به نمایش درمی‌آیند و از دیگر قابلیت‌های به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی هوشمندرم ۶ گیگابایتی هم دارد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند چینی حسگر ۲۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن حسگر ۱۲ مگاپیکسلی را در خود جا داده است. این محصول باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری را هم شامل می‌شود و طی چند هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا