معرفی «زد۴ سامسونگ» به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان

گوشی هوشمند جدید نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی را شامل می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – به دنبال اعطای مجوزهای مرکز «وای-فای الاینس» گوشی هوشمند «زد۴ سامسونگ» امروز به صورت رسمی معرفی شد. این محصول آخرین گوشی ساخته شده در شرکت کره‌ای محسوب می‌شود که روی آن سیستم عامل «تایزن» نصب شده است. این سیستم عامل همراه با بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند سامسونگ به دست کاربران می‌رسد که از جمله آنها می‌توان به گیرنده‌های تلویزیونی و ساعت‌های مچی هوشمند اشاره کرد. البته گوشی‌های ارزان سامسونگ از جمله «زد۴» و دیگر محصولات مشابه مجهز به «تایزن» عرضه می‌شوند.

گوشی کره‌ای «زد۴» یک محصول رده‌پایین است که استفاده از آن به کاربرانی که قصد دارد برای نخستین بار با گوشی‌های هوشمند آشنا شوند توصیه می‌شود. این محصول طراحی زیبایی دارد و قیمت ارزان آن باعث می‌شود خرید دستگاه برای عموم مردم ممکن شود.

معرفی «زد۴ سامسونگ» به عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان

گوشی هوشمند جدید نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی را شامل می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند تراشه دو هسته‌ای با رم یک گیگابایتی را در خود جا داده است و البته از خدمات شبکه مخابراتی ال‌تی‌ای هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند جدید سامسونگ دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی با فلش ال‌ای‌دی را در قسمت پشت شامل می‌شود و باتری آن ۲۰۵۰ میلی‌امپری است. در حالی که گوشی فوق ارزان سامسونگ قابلیت‌های قابل قبولی را ارایه می‌دهد، با این وجود خرید آن به کاربران تازه‌کار توصیه می‌شود.

روی این گوشی هوشمند سیستم عامل «تایزن ۳.۰» نصب شده است که با قابلیت‌های پایه‌ای سازگاری دارد. این گوشی هوشمند در مرحله نخست فقط در برخی کشورها عرضه شده است و نخستین بازار آن هند است. کاربران می‌توانند این محصول را در رنگ‌های مشکلی، طلایی و نقره‌ای خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا