وضعیت باتری «بلک‌بری کی‌وان» نسبت به بقیه پرچمداران چگونه است؟

در آزمایش‌های عملی صورت گرفته مشخص شد گوشی هوشمند «بلک‌بری کی‌وان» در حالت عادی بین هر دو بار شارژ به مدت دو روز دوام می‌آورد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «بلک‌بری کی‌وان» یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۷ مجهز به صفحه‌کلید سخت‌افزاری است. این صفحه کلید که یک استاندارد ویژه مربوط به ۱۰ سال قبل است، در سال ۲۰۱۷ میلادی با این گوشی هوشمند همچنان توانسته است توجه کاربران را به خود جلب کند.

گوشی هوشمند «کی‌وان» نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی را شامل می‌شود که نسبت تصویر در آن ۳:۲ است و به واسطه قابلیت های داخلی پیشرفته از آن به عنوان یک گوشی هوشمند اندرویدی مدرن یاد می‌کنند. این گوشی از نظر ظاهری چندان هم زیبا نیست. با این وجود کاربران از آن استقبال کرده‌اند.

یکی از مهم‌ترین نکات قوت گوشی هوشمند جدید بلک‌بری باتری آن است. با این وجود آیا به نظر شما باتری «بلک‌بری کی‌وان» توان کافی برای پاسخگویی به نیاز کاربران را در خود جا داده است؟

این گوشی هوشمند باتری ۳۵۰۵ میلی‌آمپری را شامل می‌شود و البته در کنار آن برای گوشی هوشمند از پردازنده مرکزی «اسنپدراگون ۶۲۵» که یک تراشه میان‌رده است استفاده شده، که این محصول نخستین تراشه ۱۴ نانومتری جدید محسوب می‌شود و به همین خاطر میزان مصرف باتری را به طور قابل ملاحظه کاهش می‌دهد.

در آزمایش‌های عملی صورت گرفته مشخص شد گوشی هوشمند «بلک‌بری کی‌وان» در حالت عادی بین هر دو بار شارژ به مدت دو روز دوام می‌آورد. با این وجود اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به میزان زیاد از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنید ممکن است قبل از دو روز نیاز داشته باشید آن را دوباره شارژ کنید. با این وجود بیشتر کاربران عادی می‌توانند با هر بار شارژ روی باتری این گوشی هوشمند به مدت دو روز حساب کنند.

وضعیت باتری «بلک‌بری کی‌وان» نسبت به بقیه پرچمداران چگونه است؟

آزمایش‌های صورت عمر باتری این گوشی هوشمند در حا‌لت استفاده مستمر را ۱۲ ساعت و ۳۰ دقیقه اعلام کرد. این رقم نسبت به باتری پرچمدارانی چون «آیفون ۷» و «گلکسی اس۸» حدود ۵۰ درصد بیشتر است. بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته وضیعت باتری این گوشی هوشمند به قرار زیر مشخص شده است.

عمر باتری (برحسب ساعت):

  • بلک‌بری کی‌وان: ۱۲ ساعت و ۲۶ دقیقه (عالی)
  • آیفون ۷ اپل: ۷ ساعت و ۴۶ دقیقه (خوب)
  • گلکسی اس۸ سامسونگ: ۸ ساعت و ۲۲ دقیقه (عالی)
  • ال‌جی جی۶: ۶ ساعت و ۲۰ دقیقه (متوسط)

زمان شارژ باتری (برحسب دقیقه):

  • بلک‌بری کی‌وان: ۱۱۵ دقیقه
  • آیفون ۷ اپل: ۱۴۱ دقیقه
  • گلکسی اس۸ سامسونگ: ۱۰۰ دقیقه
  • ال‌جی جی۶: ۱۰۲ دقیقه

لازم به ذکر است گوشی هوشمند «بلک‌بری کی‌وان» هم‌اکنون با قیمت ۵۵۰ دلار وارد بازار شده است و کاربران از آن راضی هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا