برای نخستین بار با پرچمدار «میزو» در سال ۲۰۱۷ آشنا شوید

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد حسگرهای دوگانه دوربین‌های این گوشی هوشمند ساخت شرکت سونی است و دوربین سلفی آن حسگر ۱۶ مگاپیکسلی سامسونگ را در خود جا داده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «میزو پرو ۷» طی سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود و تمام پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است تا در آینده نزدیک این گوشی هوشمند در اختیار کاربران قرار گیرد. بر اساس کدهای منبع منتشر شده مربوط به این محصول چینی، کارشناسان مشخصات آن را اعلام کردند.

با این توضیحات مشخص شد گوشی هوشمند «پرو ۷» پردازنده مرکزی «مدیاتِک هلیو اکس۳۰» را در خود جا داده است و بر این اساس نمی‌توان آن را با یکی از پردازنده کوالکام در اختیار گرفت.

در این اخبار گفته شد پرچمدار گوشی‌های «میزو» برای سال جاری میلادی دوربین دیجیتالی با دو لنز مجزا را در خود جا داده است. اطلاعات منتشر شده همچنین نشان می‌دهد حسگرهای دوگانه دوربین‌های این گوشی هوشمند ساخت شرکت سونی است که با نام «آی‌اِم‌اکس‌۳۸۶» و «آی‌اِم‌اکس۲۸۶» شناخته می‌شود و دوربین سلفی آن حسگر ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جا داده است که با نام «اِس‌۵کِی۳۶۸» در شرکت سامسونگ ساخته شده است.

برای نخستین بار با پرچمدار «میزو» در سال ۲۰۱۷ آشنا شوید

از دیگر نکات قابل ملاحظه در این محصول می‌توان به نمایشگر آن اشاره کرد. نمایشگر این گوشی هوشمند بسیار باریک است که در سری «وی» نمایشگرهای ال‌جی به تولید می‌رسد. گوشی هوشمند «پرو ۷» نمایشگر اِی‌اِم‌او‌اِل‌ای‌دی را در خود جا داده است که لبه‌های نمایشگر خمیده است و به همین خاطر می‌توان بخش اعظم صفحه رویی گوشی را به عنوان نمایشگر مورد استفاده قرار داد.

در مجموع می‌توان گفت «میزو پرو ۷» به عنوان یکی از پرچمداران چینی مشخصات داخلی قابل ملاحظه‌ای را در خود جا داده است که البته با قیمت نسبت ارزان وارد بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا