زِد‌تی‌ای فبلت کاربردی ۱۵۰ دلاری عرضه کرد

فبلت جدید چینی نمایشگر ۶ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت «فول اچ‌دی» به نمایش درمی‌آیند و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری و تراشه میان‌رده «اسنپدراگون ۴۳۵» اشاره کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – از چند هفته قبل شایعات مختلف در این زمینه منتشر شد و امروز شرکت چینی «زِد‌تی‌ای» به صورت رسمی مدل جدید گوشی هوشمند ارزان و کاربردی خود را با نام «بلِید اکس مکس» معرفی کرد. این فلبت ۱۴۹ دلار قیمت دارد و از امروز وارد بازار چین شده است.

این طور که رسانه‌های محلی گزارش دادند، فبلت مذکور نمایشگر ۶ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت «فول اچ‌دی» به نمایش درمی‌آیند و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری و تراشه میان‌رده «اسنپدراگون ۴۳۵» اشاره کرد.

زِد‌تی‌ای فبلت کاربردی ۱۵۰ دلاری عرضه کرد

شرکت چینی ادعا می‌کند هربار که باتری این فبلت به طور کامل شارژ می‌شود در حالت صحبت تلفنی می‌توان تا ۱۷.۷ ساعت انرژی را در خود نگه دارد و در حالت آماده‌باش نیز انرژی در آن به مدت ۲۴۱ ساعت باقی می‌ماند.

زِد‌تی‌ای فبلت کاربردی ۱۵۰ دلاری عرضه کرد

این فبلت میان‌رده رم ۲ گیگابایتی دارد و همچنین ضمن دارا بودن حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی می‌تواند از کارت حافظه میکرو‌-اِس‌دی هم پشتیبانی کند. روی این فبلت نسخه ۷.۱.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند بزرگ ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است و از دیگر امکانات آن می‌توان به حسگر اثر انگشت و سیستم شارژ سریع «کوئیک شارژ ۲.۰» اشاره کرد. این محصول ارزان و کاربردی به زودی در دیگر کشورها هم عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا