کاربران منتظر نسخه موبایلی بازی «سیمز» باشند

این بازی جدید «سیمز موبایل» نام دارد و به تازگی به صورت آزمایشی در برزیل عرضه شده است که البته ساکنان دیگر کشورها همچنان باید منتظر آن بمانند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «سیمز» یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌هایی محسوب می‌شود که شرکت EA در تاریخ فعالیت‌های خود روانه بازار کرد. این بازی روی تمام پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مخصوص گِیم ارایه شده است و کاربر را به خود معتاد می‌کند تا هر روز و هر لحظه درگیر آن باشد.

شرکت EA در آخرین بیانیه رسمی خود اعلام کرد نسخه جدید موبایلی بازی «سیمز» به زودی برای گوشی های هوشمند  مبتنی بر دو سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اِس عرضه خواهد شد. این بازی جدید «سیمز موبایل» نام دارد و به تازگی به صورت آزمایشی در برزیل عرضه شده است که البته ساکنان دیگر کشورها همچنان باید منتظر آن بمانند.

کاربران منتظر نسخه موبایلی بازی «سیمز» باشند

بازی «سیمز موبایل» همه آنچه که از یک زندگی شبیه‌سازی شده در دنیای موبایلی توقع دارید را در اختیار شما می‌گذارد که از جمله آنها می‌توان به گزینه‌های مختلفی اشاره کرد که کاربر به کمک آن می‌تواند یک «سیمز» کامل بسازد و انواع مختلف طراحی‌ها را برای خانه و محل کار خود در نظر بگیرد تا یک زندگی طبق خواسته خود را در اختیار داشته باشد.

علاوه بر موارد یاد شده، شرکت EA اعلام کرد انواع مختلف قابلیت‌های اجتماعی را نیز به این بازی اضافه کرده است تا کاربران بتوانند با دیگر افرادی که «سیمز» را دنبال می‌کنند در ارتباط باشند.

شرکت EA هنوز اعلام نکرده است که از چه تاریخی نسخه نهایی این بازی به صورت جهانی عرضه می‌شود و با این وجود منابع آگاه پیش‌بینی کردند از هم اکنون تا عرضه عمومی «سمیز موبایل» زمان زیادی باقی نمانده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا