سامسونگ برای گوشی‌های پرچمدار پاوربانک ویژه عرضه کرد (عکس)

باتری جدید سامسونگ در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه شده است و کاربران می‌توانند با پرداخت ۶۰ دلار آن را خریداری کنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ برند جدیدی را در سری محصولات خود معرفی کرده است که با نام «فست چارج پورتبِل پک» شناخته می‌شود و با انواع دستگاه‌های الکترونیکی مبتنی بر سیستم‌های ورودی یواِس‌بی، میکرویواِس‌بی، و یو‌اِس‌بی تایپ-سی سازگار است.

در این سری از محصولات سامسونگ باتری‌های جانبی برای دستگاه‌های موبایلی ارایه می‌شود و به تازگی یک محصول جدید با نام کد «ای‌بی-پی‌جی۹۵۰» در آن ارایه شده است که ظرفیت باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپری دارد و بر این اساس به کمک پاوربانک جدید سامسونگ می‌توانید هر گوشی هوشمندی که باتری آن کاملا خالی شده است را یک بار شارژ کنید و باز هم انرژی داشته باشید.

سامسونگ برای گوشی‌های پرچمدار پاوربانک ویژه عرضه کرد (عکس)

این ابزار جانبی یک چراغ ال‌ای‌دی دارد که میزان شارژ باتری در آن را مشخص می‌کند و البته یک بند ویژه برای تعبیه شده است که حمل این پاوربانک را آسان می‌کند.

سامسونگ برای گوشی‌های پرچمدار پاوربانک ویژه عرضه کرد (عکس)

بدیهی است که سامسونگ این باتری همراه را به عنوان یک ابزار جانبی کاربردی برای گوشی‌های هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» عرضه کرده است و البته کاربران می‌توانند آن را با پرچمدار قبلی یعنی «گلکسی اس۷ اِج» هم استفاده کنند. این پَک باتری می‌تواند نیروی لازم باتری گوشی‌های هوشمند مذکور را ۱.۵ برابر سریع‌تر از شارژ معمول دستگاه تامین کند و برای آن از سیستم «سامسونگ فست شارژ» استفاده شده است.

باتری جدید سامسونگ در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه شده است و کاربران می‌توانند با پرداخت ۶۰ دلار آن را خریداری کنند. این محصول روی فروشگاه اینترنتی آمازون هم عرضه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا