معرفی بازی: Match 22

Match 22 یک بازی فکری و محصول کمپانی Zero Logic Games است. در این بازی که گیم‌پلی ساده‌ای نیز دارد، شما با تعدادی صفحه دایره‌ای شکل رو به رو هستید و باید با چرخاندن آن‌ها، به ترکیبی خاص از این دایره‌ها دست پیدا کنید.

موبنا – گول گیم‌پلی ساده این عنوان را نخورید! این بازی گاهی ساعت‌ها فکر شما را به خود مشغول می‌کند! با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

در این بازی شما با یک صفحه و تعدادی دایره رنگی که در کنارهم قرار گرفته‌اند، رو به رو هستید. هر کدام از این دایره‌ها از چهار قسمت مختلف تقسیم شده و هرکدام از این قسمت‌ها، رنگ مختلفی دارد. شما باید این دایره‌ها را آن‌قدر بچرخانید تا درنهایت هر یک چهارم از هر دایره، با همان قسمت از دایره کناری‌اش هم‌رنگ شود. سخت شد نه؟

بگذارید حالا یک مقدار سخت‌ترش هم بکنیم. نه تنها این یک چهارم از هر دایره باید با دایره کناری‌اش منطبق شود، بلکه یک چهارم بالایی دایره نیز باید با دایره بالایی و یک چهارم پایینی با دایره پایینی خود هماهنگ باشد. حالا می‌توان گفت کار حسابی سخت شد!

معرفی بازی: Match 22

Match 22 بازی چالش برانگیری است. درست است که تنها کار لازم فقط و فقط ضربه زدن روی هر دایره و چرخاندن آن است، اما شاید گاهی برای پیدا کردن ترکیب درست ناچار باشید ساعت‌ها زمان صرف کنید! البته این موضوع در مراحل اولیه صدق نمی‌کند. در مراحل اولیه بازی کار بسیار راحت است، اما هر چه به مراحل بالاتر می‌روید، با بیش‌تر شدن تعداد دایره‌ها در صفحه، کار شما نیز سخت‌تر می‌شود.

با هر بار ضربه وارد کردن به روی هر یک از دایره‌ها، آن دایره به اندازه نود درجه می‌چرخد. یعنی اگر روی دایره‌ای چهار بار کلیک کنید، دایره به موقعیت اول خود بازمی‌گردد.

معرفی بازی: Match 22

این بازی از پنچ قسمت ۱۰۰ مرحله‌ای تشکیل شده؛ اما متاسفانه در نسخه رایگان این بازی، تنها به قسمت اول و دوم دسترسی خواهید داشت. قسمت اول را مراحل ساده‌تر تشکیل داده و در قسمت دوم، مراحل کمی سخت‌تر و چالش برانگیزتر می‌شود.

اگر هم در مرحله‌ای با  مشکل رو به رو شدید و نتوانستید از پس هماهنگ کردن دایره‌ها برآیید، می‌توانید از بازی کمک گرفته و آن مرحله را رد کنید. هرچند تنها پنج بار می‌توانید از این امکان استفاده کنید.

یکی از نکات جذاب در این بازی، حالت Night Mode یا همان حالت شبی است که سازندگان برای عنوان خود در نظر گرفته‌اند. آن هم به این دلیل که اگر در شب مشغول انجام این بازی هستید، نور صفحه باعث آزار چشم شما نشود.

معرفی بازی: Match 22

Match 22 عنوان ساده و جذابی است. هرچند این سادگی به هیچ عنوان مانع چالش برانگیز بودن بازی نمی‌شود. علاوه بر جذابیت گیم‌پلی این عنوان، می‌توان به طراحی زیبا و رنگ و وارنگ محیط بازی نیز اشاره کرد که جذابیت خاصی به این عنوان بخشیده است. برای ایجاد تنوع در بازی نیز می‌توانید طیف رنگی این دایره‌ها را عوض کرده و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. هرچند برای استفاده از این قسمت نیز احتیاج به تهیه نسخه پریمیوم بازی خواهید داشت!

درنهایت می‌توان گفت میان بازی‌های فکری، اگر بدنبال عنوانی ساده و در عین حال جذاب می‌گردید، به احتمال زیاد Match 22 می‌تواند پیشنهاد خوبی برای‌ شما باشد.

  • معرفی بازی: Match 22
  • معرفی بازی: Match 22
  • معرفی بازی: Match 22
  • معرفی بازی: Match 22
  • معرفی بازی: Match 22
  • معرفی بازی: Match 22
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا