معرفی بازی Polyforge

غیر از کمپانی Ketchapp که به احتمال زیاد دیگر تا به حال نام آن به گوش‌تان خورده، به نظر می‌رسد کمپانی‌های دیگری مانند ImpactBlue نیز به درک درستی از ترکیب سادگی و زیبایی رسیده‌اند.

موبنا – همان‌طور که می‌دانید، در تمامی عناوین محصول کمپانی Ketchapp، همیشه شاهد ارائه گیم‌پلی‌ای بی‌نهایت ساده و طراحی‌ و محیطی بی‌نهایت زیبا بوده‌ایم. حالا در این عنوان نیز باری دیگر با وضعیتی مشابه رو به رو هستیم، یعنی عنوانی که در عین سادگی، با ظرافت طراحی شده و جذابیت گیم‌پلی آن، بازهم در عین سادگی، هر بازیکنی را به وجد می‌آورد. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

با ورد به بازی، بلافاصله و بدون هیچ توضیح اضافی وارد مرحله اول می‌شوید. درواقع شما در این بازی نه با منویی رو به رو می‌شوید نه با راهنمای مراحل! هرچند گیم‌پلی بی‌نهایت ساده این عنوان نیاز چندانی به توضیح و راهنمایی هم ندارد.

معرفی بازی Polyforge

در این بازی شما با یک شکل چرخان در مرکز صفحه مواجهید. این شکل از چندین ضلع تشکیل شده و شما باید با زمان‌بندی درست و به موقع به اضلاع این شکل چرخان شلیک کنید؛ به نحوی که درنهایت تمامی اضلاع این چندوجهی، رنگی شده باشد.

در ابتدای بازی و در مراحل اول، این شکل چرخان اضلاع کمتری داشته و به همان نسبت کار شما ساده‌تر خواهد بود. برای مثال در مرحله اول تنها با یک مثلث رو به رو هستید. اما با پیش‌روی در بازی، کم‌کم به تعداد اضلاع این شکل اضافه می‌شود. در این شرایط، کار هدف‌گیری و زمان‌بندی سخت‌تر شده و برای رد کردن مراحل به دقت و تمرکز بیش‌تری نیاز خواهید داشت.

معرفی بازی Polyforge

شاید کماکان فکر کنید با عنوان ساده‌ای رو به رو هستید. اما اشتباه نکنید! Polyforge سختی‌های خودش را هم دارد. درست است که تنها کار شما شلیک به اضلاع این شکل چرخنده است، اما اگر به اضلاع این شکل دوبار شلیک کنید، مرحله را باخته و باید دوباره از اول شروع کنید.

همان‌طور که پیش از این نیز گفتیم در این بازی خبری از منوهای پیچیده با گزینه‌های مختلف نیست. شما با مراجعه به منوی بازی تنها قادر خواهید بود مرحله مورد نظر خود را انتخاب کرده و اگر دوست داشتید دوباره آن مرحله را از اول بازی کنید.

معرفی بازی Polyforge

به احتمال زیاد تا به این‌جای کار شما نیز به سادگی بی حد این بازی پی برده‌اید. این سادگی در طراحی محیط بازی نیز به چشم می‌خورد. سازندگان در طراحی این عنوان از طیف رنگی مختلف و بسیار چشم‌نوازی استفاده کرده‌اند. به طریقی که محیط بازی به هیچ وجه برای شما تکراری نخواهد شد. تازه می‌توانید به تمامی این زیبایی‌ها، موسیقی ملایم و آرامش‌بخش بازی را نیز اضافه کنید!

سازندگان برای مراحل این بازی موسیقی آرامی انتخاب کرده و صداگذاری بازی نیز کاملاً با محیط آرامش‌بخش آن هم‌خوانی دارد.

درنهایت می‌توان گفت اگر به دنبال یک بازی ساده، کم حجم و بی‌دردسر هستید که اوقات خود را با آن پر کرده و ذهن خود را کمی آرام کنید، بی‌شک Polyforge می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

  • معرفی بازی Polyforge
  • معرفی بازی Polyforge
  • معرفی بازی Polyforge
  • معرفی بازی Polyforge
  • معرفی بازی Polyforge
  • معرفی بازی Polyforge
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا