تولید «وان‌پلاس ۳تی» ۱۲۸ گیگابایتی متوقف شد

سخنگوی «وان‌پلاس» توضیح داد که این شرکت تصمیم دارد فروش گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۳تی» با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را به طور کامل متوقف کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – از این هفته به بعد تولید و عرضه جهانی گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۳تی» با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برای همیشه متوقف می‌شود. زیرا به صورت رسمی اعلام شده است که شرکت چینی این گوشی هوشمند را از چرخه تولید انبوه خارج کرده است و خبر مذکور روی سایت اینترنتی شرکت «وان‌پلاس» هم تایید شده است.

سخنگوی «وان‌پلاس» توضیح داد که این شرکت تصمیم دارد فروش گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۳تی» با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را به طور کامل متوقف کند. دلیل اصلی برای اجرای تصمیم یاد شده این است که «وان‌پلاس» می‌خواهد به جای آنکه یک شرکت کوچک باشد، روی گوشی‌های پرقدرت تمرکز کند و از این طریق بتواند بازار وسیع‌تری را به خود اختصاص دهد.

بر این اساس هر گوشی هوشمندی که از سوی شرکت مذکور روانه بازار می‌شود یک چرخه حیات دارد و پس از آنکه تاریخ انقضای آن فرا می‌رسد، «وان‌پلاس» گوشی مذکور را کنار می‌گذارد تا در عوض گوشی هوشمند پیشرفته‌تر خود را به صورت گسترده‌تر به دست کاربران برساند.

تولید «وان‌پلاس ۳تی» ۱۲۸ گیگابایتی متوقف شد

البته لازم به ذکر است که طی چند هفته آتی فروش مدل ۶۴ گیگابایتی گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۳تی» با قیمت ۴۳۹ دلار ادامه میابد و به دلیل نوآوری‌های فراوانی که این محصول در خود جا داده است، تا زمان عرضه رسمی «وان‌پلاس ۵» در بازار باقی می‌ماند.

شرکت «وان‌پلاس» تایید کرد که نام مدل بعدی پرچمدار گوشی‌های آنها «وان‌پلاس ۵» است و کاربران می‌توانند از تابستان امسال آن را خریداری کنند. این محصول یکی از قدرتمندترین گوشی‌های جهان است که تراشه مرکزی «اسنپدراگون ۸۳۵»، دوربین دیجیتالی دوگانه، رم ۸ گیگابایتی و باتری پرقدرت را شامل می‌شود

این محصول مانند مدل ۳تی با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد و البته شرکت سازنده برای آن یک مدل ویژه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت هم در نظر گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا