«گلکسی سی۱۰» نخستین گوشی سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه؟

«گلکسی سی۱۰» نخستین گوشی هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود که برای آن دوربین دیجیتالی با دو لنز مجزا در نظر گرفته شده است و این محصول هم اکنون با کد «اس‌ام-سی۹۱۵۰» توسعه میابد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اوایل ماه جاری میلادی در رسانه‌های خبری گفته شد که «گلکسی نوت ۸» نخستین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به دوربین  دیجیتالی با لنز دوگانه نخواهد بود و پیش از آن گوشی‌های دیگری با این قابلیت در برند سامسونگ متولد خواهند شد.

شرکت سامسونگ در حال معرفی سری جدیدی از محصولات خود است که با نام «گلکسی سی» شناخته می‌شود. حرف C در این سری از گوشی‌های سامسونگ مخفف کلمه Camera است و همین مسئله نشان می‌دهد که سامسونگ در این سری از محصولات خود روی دوربین دیجیتالی تاکید ویژه داشته است.

با این توضیح نخستین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به دوربین دیجیتالی با دو لنز مجزا که به صورت عمودی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند در سری محصولات «گلکسی سی» عرضه می‌شود. امروز بسیاری از منابع آگاه در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کردند نخستین گوشی سامسونگ که این قابلیت را دارد «گلکسی سی۱۰» نامگذاری شده است.

«گلکسی سی۱۰» نخستین گوشی سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه؟

به گفته یک منبع آگاه چینی، «گلکسی سی۱۰» نخستین گوشی هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود که برای آن دوربین دیجیتالی با دو لنز مجزا در نظر گرفته شده است و این محصول هم اکنون با کد «اس‌ام-سی۹۱۵۰» توسعه میابد. برای این گوشی هوشمند تراشه جدید شرکت کوالکام موسوم به «اسنپدراگون ۶۶۰» در نظر گرفته شده است که التبه این تراشه هفته جاری در تاریخ ۹ مه به صورت رسمی معرفی می‌شود.

برای گوشی هوشمند «گلکسی سی۱۰» سامسونگ کلید اختصاصی دستیار دیجیتالی این شرکت موسوم به «بیکسبای» در نظر گرفته شده است. این کلید اختصاصی پیش از این در گوشی‌های «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» عرضه شده بود.

منبع آگاه چینی همچنین روی توئیت خود طرح اولیه گوشی هوشمند جدید سامسونگ را هم به اشتراک گذاشت. در این طرح اولیه مشخص شد حسگر اثر انگشت گوشی در قسمت پشت بدنه آن جاسازی نشده است و بر این اساس می‌توان نتیجه گرفت کلید سخت‌افزاری اصلی این حسگر را در خود جا داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا