معرفی بازی نبرد مهره‌ها (تخته نرد فارسی)

نبرد مهره‌ها همان تخته‌نرد خودمان است، البته این‌بار مجازی و با قابلیت رقابت آنلاین! در این بازی علاوه بر تجربه دوباره این عنوان کلاسیک و هیجان‌انگیز، می‌توانید با دوستان خود به رقابتی آنلاین پرداخته و یا حریف خود را از میان سایر فارسی‌زبانان سراسر دنیا انتخاب کنید.

موبنا – نبرد مهره‌ها با قابلیت‌های مختلفی که در اختیار بازیکن قرار می‌دهد، به راستی تنوع خوبی به عنوان خود بخشیده و به طور محسوسی یک سر و گردن از سایر عناوین ایرانی مشابه خود بالاتر ایستاده است. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

روند و گیم‌پلی بازی نبرد مهره‌ها کاملاً مشابه همان تخته نرد قدیمی خودمان است. در این بازی نیز با یک صفحه و تعدادی مهره سر و کار دارید. هر کس در این بازی موفق شود زودتر مهره‌های خود را از صفحه خارج کند، پیروز میدان خواهد بود.

معرفی بازی نبرد مهره‌ها (تخته نرد فارسی)

با شروع بازی، یک ربات کوچک و بامزه، شما را با بخش‌های مختلف بازی و امکانات آن آشنا می‌کند. در قسمت پروفایل بازی، علاوه بر نمایش نام بازیکن، وضعیت او در بازی نیز به نمایش گذاشته می‌شود. اطلاعاتی مانند میزان موفقیت شما و کاپ‌هایی که از بازی دریافت کرده‌اید همگی در این قسمت قابل دسترسی هستند. توجه داشته باشید که سایر بازیکنان نیز به اطلاعات این قسمت، غیر از شماره تماس شما، دسترسی خواهند داشت.

در این بازی دو بخش آنلاین و آفلاین وجود دارد، شما می‌توانید هر یک از این بخش‌ها را که دوست داشتید انتخاب کرده و در آن بخش به نبرد بپردازید. در بخش آفلاین، هم امکان انجام بازی به صورت یک‌نفره را خواهید داشت و هم می‌توانید با دوستان خود به روی یک دستگاه به صورت دو نفره بازی را تجربه کنید.

در بخش آنلاین بازی می‌توانید با رقیبانی از سراسر کشور بازی کرده و قدرت و مهارت خود را در سطح کشوری به چالش بکشید.

معرفی بازی نبرد مهره‌ها (تخته نرد فارسی)

با انتخاب حالت آفلاین یک‌نفره، با کامپیوتر وارد بازی خواهید شد. فقط باید توجه داشته باشید در شرایط آفلاین، در صورت پیروزی در بازی سکه‌ای دریافت نخواهید کرد و این بده و بستان سکه‌ها فقط مخصوص بخش آنلاین بازی است!

در بخش آنلاین این بازی با بیش از یک نوع تخته رو به رو خواهید شد. هرکدام از این تخته‌ها تعدادی سکه به عنوان ورودی از شما دریافت خواهند کرد. به خاطر داشته باشید، به هر میزان که برای ورود به بازی سکه بیش‌تری خرج کنید، در صورت پیروزی سطح شما در بازی زودتر و سریع‌تر ارتقاء پیدا می‌کند.

هرچند جذاب‌ترین بخش نبرد مهره‌ها، تورنومنت‌های هفتگی‌ای است که سازندگان برای این بازی در نظر گرفته‌اند. برای ورود به این تورنومنت که در بازی با نام جزیره تبلتینو خوانده می‌شود، ابتدا باید امتیاز لازم را در بازی کسب کنید. روند این تورنمنت‌ها به این شکل است که هر هفته میان اعضای این جزیره قرعه‌کشی‌ شده و بعد از آن به مدت یک هفته رقابت بین اعضا آغاز می‌شود. این رقابت‌ها تا پایان هفته آینده ادامه دارند و پیش از قرعه‌کشی بعدی، به اتمام می‎رسند.

معرفی بازی نبرد مهره‌ها (تخته نرد فارسی)

علاوه بر قسمت‌های ذکر شده، سازندگان قسمتی دیگر در بازی برای ایجاد امکان چت و گفتگو با دوستان‌تان را فراهم کرده‌اند. هرچند باید در این قسمت حسابی حواس‌تان به حرفی که می‌زنید باشد، درصورت هر گونه قانون‌شکنی‌، بازی شما را بلاک کرده و به این ترتیب تا مدتی نمی‌توانید از این بخش استفاده کنید.

معرفی بازی نبرد مهره‌ها (تخته نرد فارسی)همان‌طور که مشاهده کردید، نبرد مهره‌ها امکانات بسیاری در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. هرچند این عنوان خالی از عیب و ایراد هم نیست. طراحی محیط بازی و منوها آن چنان که باید و شاید چنگی به دل نمی‌زند. شاید سازندگان با صرف کمی وقت بیش‌تر و طراحی با سلیقه‌تر، می‌توانستند کیفیت این عنوان را به میزان قابل توجهی بالاتر ببرند.

جدا از این ریزه کاری‌ها، نبرد مهره‌ها را می‌توان عنوان قابل توجهی میان سایر هم‌سبکان خود دانست. قرار دادن بخش رقابت آنلاین به میزان کافی جذابیت به این عنوان بخشیده و می‌تواند هر تخته‌نرد باز حرفه‌ای را حسابی وسوسه کند! اگر شما هم دل‌تان یک نبرد جدی و کُری خواندن برای سایر رقبا می‌خواهد، پیشنهاد می‌کنیم تجربه این عنوان را از دست ندهید.

  • معرفی بازی نبرد مهره‌ها (تخته نرد فارسی)
  • معرفی بازی نبرد مهره‌ها (تخته نرد فارسی)
  • معرفی بازی نبرد مهره‌ها (تخته نرد فارسی)
  • معرفی بازی نبرد مهره‌ها (تخته نرد فارسی)
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا