سری جدید گوشی‌های سامسونگ موسوم به «گلکسی سی» مجهز به دوربین دوگانه

سامسونگ قصد دارد سری محصولات جدید خود را با نام «گلکسی سی» معرفی کند که در این محصولات تاکید ویژه روی دوربین گوشی بوده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بسیاری از منابع آگاه می‌گویند گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» سامسونگ همراه با دوربین دیجیتالی مجهز به دو حسگر مجزا عرضه می‌شود. با این وجود احتمال میرود پیش از عرضه محصول یاد شده گوشی دیگری هم با همین قابلیت در اختیار کاربران قرار گیرد.

یک منبع آگاه امروز روی شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد شرکت سامسونگ قصد دارد سری محصولات جدید خود را با نام «گلکسی سی» معرفی کند که در این محصولات تاکید ویژه روی دوربین گوشی بوده است و کاربران می‌توانند محصولاتی را در آن خریداری کنند که دوربین دیجیتالی با لنز دوگانه دارد.

سری جدید گوشی‌های سامسونگ موسوم به «گلکسی سی» مجهز به دوربین دوگانه

در مطلبی که روی توئیتر به اشتراک گذاشته شد تصویر طراحی شه از این گوشی هوشمند به نمایش درآمده است که دوربین دوگانه آن را نشان می‌دهد. باید گفت شکل ظاهری این سری از محصولات سامسونگ نسبت به دیگر گوشی‌های شرکت کره‌ای بهتر شده است و البته قابلیت‌های آن هم قابل قبول است.

شرکت سامسونگ هم‌اکنون دو پرچمدار با نام‌های «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» را عرضه کرده است شکل ظاهری بسیار زیبا دارند و قابلیت‌های داخلی آنها هم بسیار پیشرفته است. همچنین پیش‌بینی شده است گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» در نمایشگاه «آی‌اِف‌اِی» برلین در نخستین هفته سپتامبر ۲۰۱۷ برای نخستین بار معرفی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا