«وان‌پلاس ۵» توسط آقای مدیرعامل امتحان شد

این گوشی هوشمند در دو مدل ساخته شده است که همراه با رم‌های ۶ و ۸ گیگابایتی وارد بازار می‌شود و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «وا‌ن‌پلاس ۵» یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان محسوب می‌شود که تابستان امسال با قیمت ارزان خود تمام گوشی‌های پیشرفته ساخت شرکت‌ها و برندهای بزرگ را به رقابت می‌طلبد. شرکت چینی «وان‌پلاس» همواره کاربران را با گوشی هوشمند جدید خود شگفت‌زده می‌کند و امکاناتی را در آن ارایه می‌دهد که در هیچ گوشی هوشمند دیگری وجود ندارد. شانس زیدی وجود دارد که امسال هم این اتفاق بیفتد و گوشی جدید باعث شگفتی همگان شود.

طی هفته‌های اخیر خبرهای فراوان در مورد پرچمدار جدید شرکت مذکور موسوم به «وان‌پلاس ۵» منتشر شده است. این شرکت تصمیم گرفت در سری نامگذاری‌های خود عدد ۴ را که در کشور چین نشانه بدشانسی است کنار بگذارد و محصول جدید را با نام «وان‌پلاس ۵» عرضه کند.

«وان‌پلاس ۵» توسط آقای مدیرعامل امتحان شد

به هر حال، «پیت لائو» مدیرعامل شرکت «وان پلاس» هم‌اکنون برای نخستین بار گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵» را مورد آزمایش قرار داد و نظر خود را نسبت به این محصول اعلام کرد. او پس از آزمایش این گوشی هوشمند روی صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی چینی «وِیمو» یک تصویر کارتونی را به نمایش گذاشت که نشان می‌داد کارمندانش در حال تکمیل این محصول هستند.

منابع آگاه می‌گویند شانس زیادی وجود دارد که گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵» طی چند هفته آینده به صورت رسمی معرفی شود. با این وجود برخی رسانه‌های خبری اعلام کرد این محصول در ماه ژوئن عرضه می‌شود و از مهم‌ترین مشخصات آن می‌توان به تراشه «اسنپدراگون ۸۳۵» نمایشگر «کواد اچ‌دی» با دو لبه خمیده و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. این گوشی هوشمند در دو مدل ساخته شده است که همراه با رم‌های ۶ و ۸ گیگابایتی وارد بازار می‌شود و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا