فهرست بهترین قاب‌های چرمی برای «گلکسی اس۸» (عکس)

در اینجا فهرست بهترین قاب‌های چرمی که هم‌اکنون برای دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» وارد بازار جهانی شده، آورده شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به تازگی یک دستگاه گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» را خریداری کرده‌اید، بهتر است یک قاب مقاوم و محکم هم برای این گوشی هوشمند گران‌قیمت خریداری کند تا دستگاه مذکور که بخش اعظم سطح رویی آن را نمایشگر تشکیل می‌دهد، در مقابل انواع مشکلات احتمالی مقاوم باشد.

بسیاری از افراد برای آنکه زیبایی گوشی هوشمند جدید خود را حفظ کنند خرید یک قاب چرمی را ترجیح می‌دهند که البته باید اعتراف کرد این قاب‌ها معمولا قیمت گرانی دارند و خرید آنها برای همه کاربران مقدور نیست. ولی با این وجود اگر حاضر شده‌اید پول زیادی را بپردازید تا «گلکسی اس۸» در اختیار بگیرید بهتر است اندکی بیشتر برای قاب این گوشی هزینه کنید.

در اینجا فهرست بهترین قاب‌های چرمی که هم‌اکنون برای دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» وارد بازار جهانی شده، آورده شده است.

 

اِف‌وای‌وای والِت کیس گلکسی اس۸

قیمت برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۸»: ۱۶ دلار – قیمت برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۸ پلاس»: ۱۶ دلار

فهرست بهترین قاب‌های چرمی برای «گلکسی اس۸» (عکس)

این ابزار جانبی را می‌توان یکی از ارزان‌ترین قاب‌های چرمی برای پرچمدار جدید گوشی‌های سامسونگ دانست. این قاب چرمی در رنگ‌های مختلف ارایه شده است  و با وجود ارزان بودن خود شکل ظاهری قابل قبولی دارد. در قسمت داخلی این قاب چرمی محل قرار گرفتن کارت‌های بانکی هم تعبیه شده است و سیستم داخلی آن قابلیت مسدود سازی فرکانس‌های آراِف‌آی‌دی را هم دارد تا هیچ گونه اختلالی برای کارت‌های اعتباری نزدیک دستگاه ایجاد نشود.

 

آی‌کِر فلیپ فولیو کِیس گلکسی اس۸

قیمت برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۸»: ۲۶ دلار – قیمت برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۸ پلاس»: ۲۷ دلار

فهرست بهترین قاب‌های چرمی برای «گلکسی اس۸» (عکس)

این قاب محافظ بسیار باریک طراحی شده است و ضمن زیبایی خاص خود از گوشی هوشمند شما در برابر تمامی آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. این قاب دست‌دوز است و از چرم گاو ساخته شده است. روی این قاب یک لایه ضدآب استفاده شده است و قسمت داخلی آن به خوبی پرداخت شده است تا زیبایی آن حفظ شود. این قاب با بدنه منحنی دستگاه سازگاری دارد.

 

آی‌پالس فلیپ گلکسی اس۸

قیمت برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۸»: ۳۰ دلار – قیمت برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۸ پلاس»: ۳۰ دلار

فهرست بهترین قاب‌های چرمی برای «گلکسی اس۸» (عکس)

این قاب تاشو از چرم ایتالیایی ساخته شده است و به همین خاطر بسیار ظریف و زیبا است. این قاب محافظ به صورت تضمین شده جلوی بروز هرگونه مشکل برای پرچمداران جدید سامسونگ را می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک پایه برای گوشی هم به کار گرفته شود. در قسمت داخلی این قاب محافظ محل قرار گرفتن پول و کارت‌های اعتباری تعبیه شده است تا نیاز به حمل یک کیف پول مجزا نداشته باشید.

 

مکسبوست والت کِیس گلکسی اس۸

قیمت برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۸»: ۱۵ دلار – قیمت برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۸ پلاس»: ۱۵ دلار

فهرست بهترین قاب‌های چرمی برای «گلکسی اس۸» (عکس)

این قاب ارزان و کاربردی می‌تواند مشکلات شما را برطرف کند. این محصول ارزان‌ترین قاب در لیست کنونی است و البته باید توجه داشته باشید که از چرم واقعی ساخته نشده است. شرکت سازنده می‌گوید چرم مصنوعی مرغوب و یک لایه پلی‌اورتان روی آن استفاده کرده است تا عمر این قاب افزایش یابد. شکل ظاهری این قاب محافظ بسیار قابل قبول است و قیمت ارزان آن می‌تواند توجه همه کاربران را جلب کند.

 

پیِل فراما اِمپوریوم کیسز گلکسی اس۸

قیمت برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۸»: ۸۱ دلار – قیمت برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۸ پلاس»: ۸۱ دلار

فهرست بهترین قاب‌های چرمی برای «گلکسی اس۸» (عکس)

این مورد را می‌توان بهترین قاب چرمی در لیست حاضر معرفی کرد. قاب چرمی مذکور به صورت دست‌دوز ساخته شده است و هر کدام از آنها چندین ساعت کار برده است تا با ظرافت و زیبایی تمام به دست کاربران برسد. برای این قاب از چرم بسیار مرغوب گاوی در قسمت بیرونی آن استفاده شده است و در قسمت داخلی یک لایه ویژه پلی‌پروپیلِن به کار گرفته شده است تا ضدآب شود. این قاب در ۱۰ رنگ مختلف ساخته شده است و آزمایش‌های صورت گرفته نشان می‌دهد هیچ گونه آسیبی با این قاب نمی‌تواند برای «گلکسی اس۸» مشکلی را ایجاد کند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا