تی‌-موبایل گوشی هوشمند پرقدرت با گارانتی مادام العمر می‌سازد

این گوشی هوشمند خدمات پشتیبانی مادام العمر دارد و به صورت رایگان بیمه می‌شود. بر این اساس اگر گوشی از دست فرد بیفتد و آسیب کاملا جدی ببیند، کاربر به صورت رایگان آن را با یک دستگاه گوشی نو عوض می‌کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – تی‌-موبایل یکی از بزرگترین اپراتورهای موبایلی آمریکا است که می‌توان آن را نوآورانه‌ترین و محبوب‌ترین شرکت مخابراتی این کشور هم معرفی کرد. «جان لجر» مدیریت این شرکت ارایه‌دهنده خدمات موبایلی را برعهده دارد و طی چند سال اخیر به واسطه طرح‌ها و پروژه‌های مختلف توانسته است محبوبیت بیشتری نزد کاربران جهانی کسب کند.

شرکت تی-موبایل تاکنون به این صورت فعالیت می‌کرد که خدمات مخابراتی را در اختیار مشترکان خود قرار می‌داد و با انعقاد قرارداد دو ساله گوشی‌های هوشمند ساخت شرکت‌های مختلف را به دست آنها می‌رساند. این شرکت سپس سرویس‌های ویژه برای پخش موسیقی یا تماشای فیلم را هم برای مشترکان ارایه کرد و با ارایه اینترنت بی‌سیم پرسرعت و نامحدود توانست مشترکان بیشتری را به سمت خود بکشاند.

تی‌-موبایل گوشی هوشمند پرقدرت با گارانتی مادام العمر می‌سازد

با این وجود شرکت مذکور همچنان به فکر گام‌های بعدی است و در جدیدترین برنامه‌ریزی‌های خود قصد دارد به صورت اختصاصی گوشی هوشمند تولید کند. این طور که رسانه‌های خبری امروز اعلام کردند، محصول ساخته شده توسط تی-موبایل در خانواده گوشی‌های پرچمدار و پرقدرت طبقه‌بندی می‌شود و قیمت آن بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ دلار است. این گوشی هوشمند خدمات پشتیبانی مادام العمر دارد و به صورت رایگان بیمه می‌شود. بر این اساس اگر گوشی از دست فرد بیفتد و آسیب کاملا جدی ببیند، کاربر به صورت رایگان آن را با یک دستگاه گوشی نو عوض می‌کند.

مواد به کار رفته برای نمایشگر و بدنه این گوشی هوشمند از بهترین قطعات و مواد موجود در بازار است و همین مسئله آن را از دیگر گوشی‌ها جدا می‌کند. پیش‌بینی شده است نخستین گوشی هوشمند ساخت شرکت مخابراتی تی-موبایل بین ژوئیه تا سپتامبر ۲۰۱۷ وارد بازار جهانی شود و اگرچه تایید شده است که این محصول با سیستم عامل اندروید کار می‌کند، ولی هنوز دیگر قابلیت‌های آن مشخص نیست.

دکمه بازگشت به بالا