«ال‌جی جی۶» آب می‌رود!

این محصول برخلاف مدل اصلی و اولیه خود که نمایشگر ۵.۷ اینچی داشت، با نمایشگر ۵.۴ اینچی عرضه می‌شود و نمایشگر آن تا لبه بدنه امتداد یافته است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – پرچمدار گوشی‌های ال‌جی که با نام «جی۶» شناخته می‌شود به تازگی وارد بازار آمریکا شد. با این وجود شرکت کره‌ای تولیدکننده این محصول در نظر دارد در آینده نزدیک مدل کوچک شده آن را هم وارد بازار کند.

در حالی که اطلاعات منتشر شده در این زمینه هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند، تصاویر منتشر شده از سوی منبع آگاهی که نخواست نامش فاش شد تولید گوشی هوشمند جدید موسوم به «ال‌جی جی‌۶ مینی» را تایید کرد.

این محصول برخلاف مدل اصلی و اولیه خود که نمایشگر ۵.۷ اینچی داشت، با نمایشگر ۵.۴ اینچی عرضه می‌شود و نمایشگر آن تا لبه بدنه امتداد یافته است تا در مجموع ۸۰ درصد از سطح روی گوشی به نمایشگر اختصاص یابد.

«ال‌جی جی۶» آب می‌رود!

شرکت ال‌جی در بخش داخلی مدل «جی۶ مینی» تغییراتی را لحاظ کرده است تا قیمت این محصول پایین بیاید. این گوشی هوشمند در خانواده دستگاه‌های پرچمدار و پرقدرت طبقه‌بندی نمی‌شود و می‌توان آن را یک گوشی میان‌رده دانست.

البته باید توجه داشت «ال‌جی جی۶ مینی» نام نهایی این دستگاه برای ورود به بازار نیست و این احتمال وجود دارد که شرکت کره‌ای در نهایت آن را با یک نام دیگر عرضه کند. همچنین گفته شده است که احتمالا فقط در برخی بازارها این دستگاه با نام «ال‌جی جی۶» عرضه شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا