مشخصات رسمی «اچ‌تی‌سی یو ۱۱» اعلام شد

پرچمدار جدید گوشی‌های اچ‌تی‌سی نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی دارد که تصویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – دقیقا یک ماه قبل منابع آگاه برای نخستین بار اعلام کردند «اچ‌تی‌سی یو ۱۱» برای نخستین بار وارد مرکز استانداردسازی AnTuTu شده است. هم‌اکنون شرکت تولیدکننده این گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود را در اختیار مرکز استانداردسازی Geekbench گذاشته است.

در مرکز استانداردسازی AnTuTu این گوشی هوشمند با نام «اچ‌تی‌سی سی‌بی‌پی» شناخته می‌‌شد و روی سایت اینترنتی مرکز مذکور مشخصات دقیق این دستگاه تایید شد. بر اساس این اطلاعات گفته شد این گوشی هوشمند تراشه پرقدرت «اسنپدراگون ۸۳۵» را در خود جا داده است. برای آزمایش‌های اولیه روی این محصول از هشت هسته پردازنده با توان ۱.۹ گیگاهرتز استفاده شد.

مشخصات رسمی «اچ‌تی‌سی یو ۱۱» اعلام شد

در لیست مرکز Geekbench امروز اعلام شد که این گوشی هوشمند رم ۴ گیگابایتی دارد و روی آن نسخه ۷.۱.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است. این گوشی هوشمند به‌ازای هر هسته پردازنده خود امتیاز ۱۹۱۲ و به‌ازای چند هسته خود به صورت همزمان امتیاز ۶۱۳۷ را کسب کرده است. با پیش‌بینی‌های صورت گرفته پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی در تاریخ ۱۶ مه یعنی حدود دو هفته دیگر وارد بازار می‌شود.

دو هفته قبل نیز برای نخستین بار تصاویری از این گوشی هوشمند روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و همزمان با آن، منابع آگاه اطلاعات و مشخصات آن را اعلام کردند. در این خبرها گفته شد گوشی هوشمند مذکور نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی دارد که تصویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. برای این محصول حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا