سونی همچنان در سراشیبی ضرردهی

مرکز توسعه دستگاه‌های موبایلی سونی اعلام کرد در این سال مالی ۱۰.۲ میلیارد ین (۹۴ میلیارد دلار) درآمد به دست آورده است که این رقم از ۶۱.۴ میلیارد ین ضرر خالص مدت مشابه سال قبل بهتر است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت سونی گزارش خود را برای سال مالی ۲۰۱۶ که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ به پایان رسید، منتشر کرد. بر اساس این گزارش مشخص شد شرکت ژاپنی در دوره زمانی مذکور ۷۳.۳ میلیارد ین (۶۷۶ میلیون دلار) درآمد خالص به دست آورده است که این رقم را می‌توان نیمی از درآمدهای آن در سال قبل‌تر دانست.

با این وجود سونی در فصل چهارم سال مالی گذشته توانست نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن سود خود را افزایش دهد. در این دوره زمانی سود خالص سونی ۲۷.۷ میلیارد ین (۲۴۴ میلیون دلار) محاسبه شد که این شرکت در مدت مشابه سال مالی ۲۰۱۵ با ضرر مالی ۷۶۵ میلیون دلاری مواجه شده بود.

سونی همچنان در سراشیبی ضرردهی

مرکز توسعه دستگاه‌های موبایلی سونی اعلام کرد در این سال مالی ۱۰.۲ میلیارد ین (۹۴ میلیارد دلار) درآمد به دست آورده است که این رقم از ۶۱.۴ میلیارد ین ضرر خالص مدت مشابه سال قبل بهتر است. پیش‌بینی شده است این مرکز در سال مالی ۲۰۱۷ بتواند به ۵ میلیارد ین سود برسد.

مرکز توسعه بازی‌های سونی هم اعلام کرد که در سال مالی گذشته توانسته است با رشد ۵۳ درصدی به سود ۱۳۵.۶ میلیارد دلاری برسد. این اتفاق به دنبال فروش بالای کنسول بازی PS4 صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا