«بلک‌بری کی‌وان» عرضه شد (عکس)

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۶۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوشی هوشمند «بلک‌بری کی‌وان» بالاخره از راه رسید. خرید این دستگاه هم‌اکنون برای کاربران بریتانیایی امکان‌پذیر است و فروشگاه زنجیره‌ای سلفریج آن را به قیمت ۴۹۹ پوند معادل ۶۴۵ دلار به دست ساکنان این کشور می‌رساند.

«بلک‌بری کی‌وان» عرضه شد (عکس)

برای معرفی این گوشی هوشمند در بریتانیا یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شد و شرکت بلک‌بری به صورت رسمی آن را به نمایش گذاشت. در این کنفرانس مطبوعاتی سه فروشگاه زنجیره‌ای دیگر به همراه اپراتورهای موبایلی بریتانیا هم برای عرضه محصول یاد شده اعلام آمادگی کردند.

«بلک‌بری کی‌وان» عرضه شد (عکس)

بریتانیایی‌ها نخستین کاربران جهانی هستند که گوشی هوشمند مذکور را در اختیار می‌گیرند. طی کنفرانس مطبوعاتی که شرکت بلک‌بری در این کشور برگزار کرد به صورت رسمی توضیح داد که این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۶۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آید.

«بلک‌بری کی‌وان» عرضه شد (عکس)

دوربین اصلی این گوشی هوشمند به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است که تصاویر در آن با کیفیت ۲۱۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند میان‌رده رم ۳ گیگابایتی را به همراه تراشه مرکزی «اسنپدراگون ۶۲۵» شامل می‌شود و همچنین باتری ۳۵۰۵ میلی‌آمپری را هم در خود جا داده است.

«بلک‌بری کی‌وان» عرضه شد (عکس)

روی این گوشی هوشمند ۱۷۰ گرمی سیستم عامل اندروید ۷.۱ نصب شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به صفحه‌کلید سخت‌افزاری کامل، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، و حسگر اثرانگشت اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا