بهترین بازی‌های نظامی سال ۲۰۱۷ برای گوشی‌های هوشمند (عکس)

کارشناسان بر اساس آخرین بررسی‌های خود لیست بهترین بازی‌های نظامی سال ۲۰۱۷ میلادی مخصوص گوشی‌های هوشمند را منتشر کردند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بازی‌های نظامی برای کاربران موبایلی محبوبیت بسیار زیادی دارند و شرکت‌های تولیدکننده بازی که به این مسئله واقف هستند، در این زمینه سرمایه‌گذاری فراوان می‌کنند. این روزها انواع مختلف این بازی‌ها موجود است و بسیاری از آنها از روی داستان‌های واقعی یا فیلم‌های سینمایی ساخته می‌شود.

طراحی شخصیت اصلی بازی به عنوان فردی که انواع مختلف سلاح‌ها را در اختیار دارد و با انتخاب صحیح و به موقع آنها می‌کوشد نیروهای دشمن را از پا دربیاورد، داستان اصلی این قبیل بازی‌ها را تشکیل می‌دهد. اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به این قبیل بازی‌ها علاقه دارید، گزینه‌های فراوانی برایتان ارایه شده است.

کارشناسان بر اساس آخرین بررسی‌های خود لیست بهترین بازی‌های نظامی سال ۲۰۱۷ میلادی مخصوص گوشی‌های هوشمند را به قرار زیر منتشر کردند.

«برادرز این آرمز ۳»

سربازان شجاع که در نقاط مختلف جهان پراکنده شده‌اند و تلاش می‌کنند جنگ جهانی دوم به پیروزی برسد،‌ ماجرای اصلی این بازی را شکل می‌دهد. شما در این بازی در نقش «گروهبان رایت» فرماندهی یک بخش را برعهده دارید و ماجرای بازی را به صورت انفرادی و تک‌نفره پیش می‌برید.

بهترین بازی‌های نظامی سال ۲۰۱۷ برای گوشی‌های هوشمند (عکس)

 

«ورلد اَت وا WW2 استراتژی MMO»

در این بازی نقش یک سرهنگ به شما داده می‌شود که می‌بایست بخشی از یک جنگ جهانی را فرماندهی کند. دستور حمله توسط هواپیماها، تانک‌ها و پیاده نظام‌ها از جانب شما صادر می‌شود و با هزاران نیروی دشمن وارد نبرد می‌شوید. هرچه مراحل بازی جلوتر می‌رود استراتژی‌های شما برای شکست دادن دشمن پیچیده‌تر می‌شود.

بهترین بازی‌های نظامی سال ۲۰۱۷ برای گوشی‌های هوشمند (عکس)

 

«فرانت‌لاین کوماندو دی-دِی»

شما فرماندهی گروهی را در جنگ جهانی دوم برعهده دارید که در خط مقدم می‌جنگند و رو در رو با نیروهای دشمن قرار گرفته‌اند. این جنگ در مرزهای فرانسه رخ می‌دهد و شما باید نیروهای خود را به گونه‌ای ساماندهی کنید که کمترین تلفات را داشته باشید و بتوانید جلوی پیشروی دشمن را بگیرید. شهرها در جریان نبرد نورماندی به کمک شما آزاد می‌شوند و برای این بازی ۵ کمپین با ۱۴۵ عملیات مختلف در نظر گرفته شده است که باید همه آنها را با موفقیت به انتها برسانید.

بهترین بازی‌های نظامی سال ۲۰۱۷ برای گوشی‌های هوشمند (عکس)

 

«آرمی مِن استرایک»

با این بازی می‌توانید لشکری متشکل از سربازان اسباب‌بازی را برای خود بسازید و مانند بازی‌های دوران کودکی، یک نبرد را برای خود تشکیل دهید. این بازی سرگرم‌کننده و در عین حال نظامی به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید نیروهای خود را درست کنید و با استراتژی صحیح به بهترین شکل آنها را مورد استفاده قرار دهید. در این بازی می‌توانید برای خود مرکز فرماندهی بسازید و از داخل آن خط مقدم را زیر نظر بگیرید.

بهترین بازی‌های نظامی سال ۲۰۱۷ برای گوشی‌های هوشمند (عکس)

 

«یواِس آرمی کوماندو سوروایوِل»

در این بازی در مدره نظامی آمریکا آموزش‌های لازم را می‌بینید و سپس در قالب یک نیروی نظامی ماهر وارد عرصه می‌شوید. شما باید برای انواع مختلف عملیات‌های جنایی و نظامی آماده باشید، زیرا به عنوان یک نیروی نظامی ویژه برای گروگان‌گیری و … تعلیم دیده‌اید. شما در عملیات‌های مختلف برای مقابله با فعالیت‌های تروریستی شرکت می‌کنید و در هر اتفاق می‌بایست به صورت متفاوت استراتژی خود را تعیین کنید.

بهترین بازی‌های نظامی سال ۲۰۱۷ برای گوشی‌های هوشمند (عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا