گوشی جدید موتورولا مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر (+عکس)

این گوشی هوشمند به جز باتری پرقدرتی که در خود جا داده است بخش‌های قابل ملاحظه دیگر از جمله نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل اچ‌دی را هم شامل می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اوایل ماه جاری اسنادی منتشر شد که نشان می‌داد کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) مجوزهای لازم برای عرضه گوشی هوشمند «موتو ای۴ پلاس» موتورولا را صادر کرده است و بر اساس همین اسناد مشخص شد محصول مذکور باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دارد.

در حالی که موتورولا طی سال‌های گذشته تاکید فراوان بر باتری دستگاه‌های موبایلی داشت و گوشی‌هایی را با باتری‌های بسیار قوی به دست کاربران رساند، ولی پرظرفیت‌ترین باتری که تاکنون توسط این شرکت روانه بازار شد توان ۳۹۰۰ میلی‌آمپری داشت که با نام «دروید توربو» شناخته می‌شد.

گوشی جدید موتورولا مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر (+عکس)

اگرچه این محصول یک گوشی هوشمند پیشرفته و پرقدرت بود، ولی «موتو ای۴ پلاس» در خانواده گوشی‌های پرچمدار طبقه‌بندی نمی‌شود و یک محصول میان‌رده است.

تصاویر منتشر شده از گوشی هوشمند «موتو ای۴ پلاس» که امروز توسط منابع آگاه منتشر شد این مسئله را تایید کرد که محصول مذکور باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و در یکی از عکس‌ها قاب پشت بدنه باز شده بود تا باتری مشخص شود.

گوشی جدید موتورولا مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر (+عکس)

این گوشی هوشمند به جز باتری پرقدرتی که در خود جا داده است بخش‌های قابل ملاحظه دیگری را هم شامل می‌شود. برای این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت  ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل اچ‌دی در نظر گرفته شده است و پردازنده مدیاتِک ام‌تی‌۶۷۳۷ام آن چهار هسته ۱.۳ گیگاهرتزی را شامل می‌شود. این گوشی هوشمند در دو مدل با رم‌های ۲ و ۳ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد.

«موتو ای۴ پلاس» حسگر ۱۳ مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی و حسگر ۵ مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی در خود جا داده و روی آن سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نصب شده است. این محصول در مرحله نخست به دست کاربران اروپایی می‌رسد و قیمت آن ۲۰۰ دلار است.

گوشی جدید موتورولا مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا