چند درصد از شما منتظر «گلکسی نوت ۸» هستید؟

۶۷.۲۲ درصد کاربران جهانی گفته‌اند که بیشتر از این نمی‌توانند برای چنین محصولی منتظر بمانند و ترجیح می‌دهند هرچه سریع‌تر این فبلت با قابلیت‌های متفاوت وارد بازار شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – هم‌اکنون گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» وارد بازار شده است و سامسونگ با این دستگاه موبایلی متفاوت یکی از بزرگترین تحولات در عرصه جهانی گوشی را رقم زده است. سامسونگ با این محصول موفق شد خاطره بد آتش گرفتن فبلت «گلکسی نوت ۷» را از ذهن کاربران پاک کند و نشان دهد که همچنان می‌تواند محصول متفاوت، زیبا، کاربردی و پرقدرت را در اختیار مردم بگذارد.

این شرکت کره‌ای که سال گذشته به واسطه فبلت «گلکسی اس۷» و آتش‌سوزی‌های مکرر آن متحمل پرداخت هزینه فراوان شد و محبوبیت خود را نزد مردم از دست داد، بار دیگر با پرچمدار جدید توانست گوی سبقت را از رقبا برباید.

«گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» نتیجه تلاش‌های سامسونگ برای جلب رضایت دوباره کاربران هستند و شرکت کره‌ای با این محصولات توانسته است حاکمیت خود را بر بازار جهانی گوشی حفظ کند. با این وجود شرکت سامسونگ همچنان خبرهای خوبی برای سال جاری میلادی دارد و می‌کوشد محصول دیگری را با نام «گلکسی نوت ۸» روانه بازار کند. این گوشی که در خانواده فبلت‌ها طبقه‌بندی می‌شود نمایشگر بزرگ دارد و از هم‌اکنون تنها چند ماه تا زمان معرفی آن باقی مانده است.

چند درصد از شما منتظر «گلکسی نوت ۸» هستید؟

به هر حال، با وجود اینکه هم اکنون دو گوشی هوشمند پیشرفته از سوی سامسونگ عرضه شده است و سال گذشته سری گوشی‌های «گلکسی نوت» محبوبیت خود را از دست داد، شما چقدر منتظر ورودی محصولی با نام «گلکسی نوت ۸» هستید؟

نتایج حاصل از یک نظرسنجی جهانی نشان داد ۶۷.۲۲ درصد کاربران جهانی گفته‌اند که بیشتر از این نمی‌توانند برای چنین محصولی منتظر بمانند و ترجیح می‌دهند هرچه سریع‌تر این فبلت با قابلیت‌های متفاوت وارد بازار شود. این کاربران از سامسونگ خواسته‌اند هرچه سریع‌تر گوشی مذکور را به دست آنها برساند.

در مقابل ۲۲.۹۷ درصد کاربران به این محصول خوش‌بین بوده‌اند و گفته‌اند که باید ببینید فبلت مذکور چگونه است و چه قابلیت‌هایی را شامل می‌شود.

همچنین ۹.۸۱ درصد کاربران هم اعلام کردند که ترجیح می‌دهند مشکلی برای آنها پیش نیابد و به همین خاطر سراغ «گلکسی نوت ۸» نمی‌روند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا