با این اپلیکیشن لبخند را به چهره خود برگردانید (+لینک دانلود)

برای این اپلیکیشن الگوریتم هوشمندی در نظر گرفته شده است که می‌تواند صورت هر فرد را با جزییات کامل مربوط به او تحلیل کند و سپس گزینه‌های لازم برای اعمال تغییرات را مبتنی بر آن ارایه دهد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این روزها فناوری برای ما همه کار می‌کند و گوشی هوشمند به واسطه اپلیکیشن‌های کاربردی خود توانسته است بسیاری از مشغله‌ها و کارهای روزانه را آسان کند. در کنار ابزارهای کاربردی موبایلی که به صورت تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرند، برخی از این اپلیکیشن‌ها امکانات جالب و سرگرم کننده‌ای را در خود جا داده‌اند.

یکی از این اپلیکیشن‌ها که به تازگی عرضه شده است FaceApp نام دارد و این امکان را فراهم می‌کند. با این اپلکییشن اگر لبخند شما شبیه به بازیگران هالیوود نیست، تنها با یک کلیک می‌توانند به راحتی عکس خود را ویرایش کنید تا با وجود اینکه در عکس اصلی هیچ لبخدی به چهره نداشته‌اید، پس از چند ثانیه در عکس ویرایش شده بتوانید یک لبخند هالیوودی روی لب داشته باشید.

اپلیکیشن رایگان FaceApp که به تازگی عرضه شده است تصویر شما را در اختیار می‌گیرد و پس از گذشت چند ثانیه آن را پردازش می‌کند تا جزییات صورت را تشخیص دهد. سپس با گزینه‌هایی که در اختیار شما می‌گذارد این امکان را فراهم می‌کند تا به راحتی تغییرات لازم را روی صورت خود اعمال کنید. با این اپلیکیشن می‌توانید لبخند را در حالت‌های مختلف به صورت خود برگردانید، رنگ پوست یا چشمان خود را تغییر دهید، چهره خود را در حالت کهنسالی ببینید، چهره خود را در حالت کودکی و نوجوانی ببینید و ….

با این اپلیکیشن لبخند را به چهره خود برگردانید (+لینک دانلود)

برای این اپلیکیشن الگوریتم هوشمندی در نظر گرفته شده است که می‌تواند صورت هر فرد را با جزییات کامل مربوط به او تحلیل کند و سپس گزینه‌های لازم برای اعمال تغییرات را مبتنی بر آن ارایه دهد. با این توضیح، تغییراتی که روی عکس خود انجام می‌دهید بسیار واقعی به نظر می‌رسید و شبیه به عکس اصلی است.

باید توجه داشت اپلیکیشن‌های مشابهی که پیش از این عرضه شدند نمی‌توانند تا این اندازه با این دقت عمل کنند. این اپلیکیشن قادر است سن شما را هم تغییر دهد و به عنوان مثال اگر در سن کهنسالی قرار دارید عکس شما را تحلیل کند و متناسب با آن عکس دوران نوجوانی شما را در اختیارتان بگذارد یا برعکس، اگر عکس دوران جوانی خود را در اختیار آن می‌گذارید نشان دهد که چند دهه بعد صورت شما به چه شکل نمایان خواهد شد.

این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس به صورت رایگان عرضه شده است و کاربران هم‌اکنون می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

 

Download FaceApp for Android or iOS

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا