برای نخستین بار با گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» آشنا شوید (عکس)

گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» یعنی پرچمدار بعدی محصولات سامسونگ تراشه «اسنپدراگون ۸۴۵» را در خود جا داده است که این پردازنده می‌تواند در تبلت‌ها هم مورد استفاده قرار گیرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – تنها چند روز از زمان ورود پرچمداران گوشی‌های سامسونگ موسوم سه «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» گذشته است و با این وجود منابع آگاه از هم‌اکنون اطلاعات و مشخصات مربوط به مدل بعدی این گوشی را اعلام کردند.

برای نخستین بار با گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» آشنا شوید (عکس)

این طور که در خبرها آمده است، دو شرکت سامسونگ و کوالکام قراردادی را با یکدیگر منعقد کرده‌اند تا ساخت تراشه مرکزی «گلکسی اس۹» از هم‌اکنون آغاز شود. دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» در دو مدل ساخته می‌شود که مدل ویژه برای آمریکا تراشه «انسپدراگون ۸۳۵» را در خود جا داده است و مدل دیگر برای بقیه کشورها با تراشه «اکسینوس ۸۸۹۵» به دست کاربران می‌رسد. این تراشه‌ها مبتنی بر فناوری ۱۰ نانومتری ساخته شده‌اند.

برای نخستین بار با گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» آشنا شوید (عکس)

با این توضیحات منابع آگاه امروز اعلام کردند گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» یعنی پرچمدار بعدی محصولات سامسونگ تراشه «اسنپدراگون ۸۴۵» را در خود جا داده است که این پردازنده می‌تواند در تبلت‌ها هم مورد استفاده قرار گیرد.

برای نخستین بار با گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» آشنا شوید (عکس)

شرکت‌های سامسونگ و تی‌اس‌ام‌سی همکاری‌های گسترده را آغاز کرده‌اند تا تراشه «اسنپدراگون ۸۴۵» را آغاز کنند و قرار است که این تراشه مبتنی بر فناوری ۷ نانومتری ساخته شود. در دیگر خبرها هم تایید شده است که قدرتمندترین تراشه بعدی شرکت کوالکام با فناوری ۷ نانومتری ساخته می‌شود. مرکز اِل‌اِس‌آی یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سامسونگ چندی پیش اعلام کرد از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی تولید انبوه تراشه با فناوری ۷ نانومتری را آغاز می‌کند.

لازم به ذکر است شرکت‌های سامسونگ و کوالکام از هم‌اکنون آزمایش‌های لازم روی باتری پرچمدار بعدی را متناسب با تراشه «اسنپدراگون ۸۴۵» آغاز کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا