عرضه گوشی ارزان میان‌رده با باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی‌آمپری

یکی از مهم‌ترین نکاتی که «اکس پاور ۲» را نسبت به تمام گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار جهانی مجزا می‌کند باتری پرقدرت ۴۵۰۰ میلی‌آمپری آن است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – یکی از بهترین و جالب‌ترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده امسال در کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2017) توسط شرکت ال‌جی معرفی شد که این محصول «اکس پاور ۲» نام داشت و پیش‌بینی شد این محصول ژوئن امسال وارد بزار می‌شود. اگرچه این محصول به دست کاربران جهانی می‌رسد، ولی نخستین کشوری که فروش آن را آغاز می‌کند کره جنوبی است.

رسانه‌های کره‌ای امروز گزارش دادند شرکت ال‌جی تصمیم گرفته است «اکس پاور ۲» را از ابتدای ژوئن وارد کره کند. سه اپراتور موبایلی اصلی کره جنوبی این محصول را با قیمت ۲۶۵ دلار به دست کاربران می‌رسانند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که «اکس پاور ۲» را نسبت به تمام گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار جهانی مجزا می‌کند باتری پرقدرت ۴۵۰۰ میلی‌آمپری آن است. روی این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا نصب شده است و بر این اساس کاربران می‌توانند یک محصول رضایت‌بخش را در اختیار بگیرند.

به گفته شرکت ال‌جی، ای گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که به واسطه باتری پرقدرت خود با هر بار شارژ می‌تواند به مدت یک هفته کامل انرژی را در خود نگه دارد.

عرضه گوشی ارزان میان‌رده با باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی‌آمپری

این شرکت کره‌ای همچنین اعلام کرد با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری کاربر می‌تواند به مدت ۱۵ ساعت متوالی تصاویر ویدیویی را با این گوشی هوشمند تماسا کند یا به مدت ۱۸ ساعت در اینترنت گشت و گذار کند.

«ال‌جی اکس پاور ۲» نمایشگر بزرگ ۵.۵ اینچی را با کیفیت اچ‌دی در خود جا داده است. این گوشی هوشمند پردازنده ام‌تی‌۶۷۵۰ مدیاتِک را با هشت هسته ۱.۵ گیگاهرتزی شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

برای این گوشی هوشمند دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و دوربین سلفی آن هم به واسطه فلش ال‌ای‌دی می‌تواند در تاریک‌ترین فضاها عکس‌های قابل قبولی را تهیه کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا