ماشین بافندگی دیجیتالی سه بعدی! (+عکس)

Kniterate به عنوان ماشین بافندگی دیجیتال شناخته شده است و همچنین شروع آینده ای است که شما را قادر می سازد تا با استفاده از آن لباس هایتان را آنلاین طراحی کنید و با لمس تنها یک دکمه آن ها را به صورت سه بعدی چاپ کنید.

موبنا، ناهید مصیبی – Kniterate جایگزینی کامل و مقرون به صرفه بجای ماشین آلات بافندگی صنعتی به شمار می رود، که این اجازه را به شما می دهد تا طراحی منحصر به خود را از طریق اپلیکیشن کامپیوتری انجام دهید و مستقیما به دستگاه ارسال کنید و آنگاه دستگاه لباس شما را می بافد. طرح ها را می توان ابتدا از طریق نرم افزار خود kniterate ایجاد کرد و یا از برنامه های دیگر به نرم افزار خود این ماشین بافندگی ارسال نمود.

ماشین بافندگی دیجیتالی سه بعدی! (+عکس)

حتی افرادی که در طراحی تجربه ای ندارند نیز می توانند از این دستگاه بی نظیر استفاده نمایند، در حقیقت الگوهای استفاده شده بسیاری در نرم افزار این دستگاه موجود است که شما می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. Kniterate در کاهش اتلاف وقت، در روند تولید پوشاک تاثیر بسزایی دارد و برخلاف الگوهای برشی، نخ های اضافی قابلیت استفاده مجدد را دارند.

ماشین بافندگی دیجیتالی سه بعدی! (+عکس)

این دستگاه شامل شش نگهدارنده دوک نخ، برای استفاده از رنگ ها و نخ های مختلف است. همچنین مجهز به سنسور هوشمند برای پارگی نخ ها و گره های بزرگ است. انتخاب نوع سوزن نیز بصورت کامپیوتری انجام می شود. این صفحه کامپیوتری به گرد و غبار حساس است و با درب شفافی محافظت می شود. قابل ذکر است که برای جلوگیری از هر گونه محدودیتی در تولید پوشاک، این ماشین بافندگی با هر نخی سازگاری دارد.

ماشین بافندگی دیجیتالی سه بعدی! (+عکس)

نرم افزار kniterate همراه با امکان طراحی و استفاده از قالب های استاندارد طراحی شده است. نرم افزار موجود در این دستگاه بافندگی قابلیت استفاده از انواع دوخت های مختلف را دارد؛ همچنین می توان تصاویر و نوشته ای خاص به این نرم افزار وارد کرد تا روی پوشاک مورد نظر چاپ شود. شما قادر هستید از برنامه های دیگر نیز به kniterate طرح های مختلفی وارد کنید و با یک پلت فرم رسانه ای طرح خود را با دیگر طراحان مستقل در تولید به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

۶ دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا