از سیمکارت‌های بی‌هویت تا نقش شبکه‌های اجتماعی در انتخابات

این روزها بحث انتخابات در میان پیام‌ها بی‌شمار و خیل عظیم کاربران شبکه‌های اجتماعی بسیار داغ است. از این رو پرونده ویژه این شماره ماهنا‌مه تلفن‌همراه نیز به بحث شبکه‌های اجتماعی و نقش آن‌ها در عرصه سیاسی کشورمان اختصاص یافته است.

موبنا – موضوع مهم دیگری که در این شماره مورد بررسی قرار گرفته، بحث پیام‌رسان تلگرام و سرویس صوتی آن است. همان‌طور که می‌دانید این پیام‌رسان در اواخر فروردین ماه سال جاری اقدام به فعال‌سازی سرویس پیام صوتی کرد که چندی بعد این سرویس دچار اختلالاتی شد. در این شماره از مجله تلفن‌همراه جزئیات بیشتری درباره این سرویس و آینده آن در ایران می‌خوانید. در بخش‌های دیگر از این نشریه به نقد و بررسی جدید‌ترین پرچمدار شرکت کره‌ای سامسونگ یا همان S8 پرداخته شده است. مخاطبان گرامی مجله تلفن‌همراه همچنین می‌توانند به‌روزترین نقد و بررسی گوشی‌های هوشمند، نکات آموزشی درباره موبایل و سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس را در این شماره مطالعه کنند.
ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین در صورتی که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.
از سیمکارت‌های بی‌هویت تا نقش شبکه‌های اجتماعی در انتخابات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا