یک گام تا عرضه عمومی «کی‌وان بلک‌بری» (عکس)

«کی‌وان بلک‌بری» نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی ال‌سی‌دی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۶۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که در انتظار ورود گوشی هوشمند «کی‌وان بلک‌بری» به سر می‌برد بهتر است بدانید هفته آینده خبرهای مهمی در مورد این محصول منتشر می‌شود.

«استیو سیستولی» مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت تی‌سی‌ال که وظیفه ساخت گوشی‌های بلک‌بری را برعهده دارد امروز روی صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر توضیح داد که این شرکت هفته آینده خبرهای رسمی خود را در مورد گوشی هوشمند «کی‌وان» منتشر می‌کند.

یک گام تا عرضه عمومی «کی‌وان بلک‌بری» (عکس)

«کی‌وان» آخرین گوشی هوشمندی بلک‌بری محسوب می‌شود که در سیستم داخلی این شرکت طراحی شده است. همان طور که بیشتر شما می‌دانید، بلک‌بری قراردادهایی را منعقد کرده است تا امتیاز تولید گوشی‌های خود را به سه شرکت مختلف واگذار کند. بر اساس این قراردادهای همکاری «تی‌سی‌ال» وظیفه طراحی، تولید و بازاریابی محصولات برند بلک‌بری را در اختیار دارد. شرکت بلک‌بری نیز نرم‌افزار و خدمات مربوط به این گوشی‌ها را ارایه می‌دهد.

یک گام تا عرضه عمومی «کی‌وان بلک‌بری» (عکس)

این طور که از قبل پیش‌بینی شده بود گوشی هوشمند جدید قرار است از ماه آپریل عرضه شود و «جان چِن» مدیرعامل شرکت بلک‌بری اعلام کرده بود پایان ماه آپریل تولید انبوه این گوشی هوشمند آغاز می‌شود. اوایل ماه جاری میلادی شرکت بریتانیایی «کلاو» عرضه کننده محصولات الکترونیکی توضیح داد گوشی هوشمند «کی‌وان» در تاریخ پنجم مه ۲۰۱۷ با قیمت ۶۴۰ دلار وارد بازار اروپا می‌شود.

با این توضیح می‌توان گفت هفته آینده عرضه عمومی این گوشی هوشمند آغاز خواهد شد و به صورت همزمان این محصول به دست کاربران آمریکای هم خواهد رسید.

یک گام تا عرضه عمومی «کی‌وان بلک‌بری» (عکس)

برای یادآوری بهتر، گوشی هوشمند «کی‌وان بلک‌بری» نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی ال‌سی‌دی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۶۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ را با هشت هسته ۲ گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی «آدرِنو ۵۰۶» شامل می‌شود.

رم گوشی هوشمند جدید بلک‌بری ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایتی است. این گوشی هوشمند می‌تواند از کارت حافظه میکرو-اِس‌دی تا ظرفیت ۲ ترابایت پشتیبانی کند و برای آن دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گوشی جدید حسگر اثر انگشت را روی صفحه‌کلید سخت‌افزاری خود جا داده است و کاربران همراه با آن باتری ۳۵۰۵ میلی‌آمپری را به همراه سیستم عامل اندروید ۷.۱ در اختیار می‌گیرند.

یک گام تا عرضه عمومی «کی‌وان بلک‌بری» (عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا