دانلود و معرفی بازی موبایل Tom Falls؛ تاثیرات قرص روان گردان!

از روی شخصیت‌ فیلم‌های مختلف و بازیگرانی که نقشی خاص را بازی کرده‌اند تولیدات مختلف و انبوهی تولید شده و کماکان نیز این روند ادامه دارد.

موبنا – طبق صحبت‌های همیشگی‌مان، حتما لازم نیست پروژه‌ای چندصد میلیون‌ دلاری کلید زده شود و فقط کافیست کمی خلاقیت و ایده کنار یک‌دیگر قرار گیرد تا یک بازی خوش‌ساخت و سرگرم کننده ساخته شود. با ما در ادامه همراه باشید تا بازی موبایل Tom Falls را معرفی و بررسی نماییم.

طبق تعاریف و گفته‌های سازندگان، «تام کروز» (Tom Cruise) در اغلب آثار و نقش‌هایش به تعقیب و گریز و پرش از ارتفاعات متعدد مشغول بوده است. حال چرا در دنیایی عجیب و فانتزی این اتفاق شکل نگیرد؟ این صحبت‌ها زیربنای اصلی بازی موبایل Tom Falls را شکل داده و این عنوان بر منبای تام کروز و نقش‌هایش در فیلم‌های مختلف ساخته و پرداخته شده است. بازی یک Time Killer بسیار خوش ساخت بوده که قطعا طرفداران یک آرکید صرفا برای سرگرمی، رضایت خود را پس از تجربه بازی اعلام خواهند کرد.

همان‌طور که گفته شد بازی راجع‌‌به پریدن از ارتفاعات مختلف در نقش تام کروز است و گیم‌پلی بازی نیز در همین راستا شکل می‌گیرد.

در بازی موبایل Tom Falls باید از ارتفاعات مختلف سقوطی آزاد داشته باشید و از میان موانع مختلف محیطی، جان سالم به‌‌ در ببرید. با توجه به رکوردزنی بودن گیم‌پلی بازی، در هر مرتبه شروع باید از یک مبدأ آغاز کنید و در میان راه اگر بتوانید امتیازات را بهبود ببخشید وارد مناطق محیطی مختلف با موانع و اتفاقات گوناگون دیگر خواهید شد. ابتدا از روی ساختمانی بلند و اداری به سمت پایین سقوط خواهید داشت و چالش‌های جذاب این بخش شامل افتادن بلوک‌هایی سیمانی از بالا به سمتتان و وجود کارگرهایی که توسط بالابر، مدام تغییر مکان داده و در حال پاک کردن شیشه‌های برج هستند. اگر در طول مسیر به هر کدام از این موانع برخورد کنید، سریعا روی ماشینی در خیابان فرود خواهید آمد و باید مجدد بازی را اجرا نمایید. در صورت تداوم در محیط و عدم برخورد با موانع، وارد محیط‌های تازه‌ای نظیر آسمانی خیالی همراه با موشک‌های فضایی، بیابان، مناطق در حال جنگ و… خواهید شد که از نظر تازگی و تنوع بسیار قابل قبول هستند و تا هر زمان که به بازی کردن مشغول باشید، بخاطر تعویض محیط و ورود به بخش‌های دیگر این تنوع را حس کرده و شاهد تکرار مکررات به فرم بد و غیر اصولی نخواهید بود.

بازی موبایل Tom Falls در زمینه گیم‌پلی تجربه‌ای خوب و کاملا سرگرم کننده را به مخاطب خود ارایه می‌دهد و مکانیک‌های ساده و جذاب خود را به نحو احسن نمایش می‌دهد. طبق معمول و با توجه به آثار منتشر شده در این سبک، سرعت عمل حرف اول را در بازی می‌زند به‌گونه‌ای که اگر هنگام سقوط از ارتفاعات، دیر یا خیلی زود به سمت چپ و راست برای رهایی و فرار از  موانع مختلف حرکت کنید باید چندین و چند بار آزمون و خطا را پشت سر بگذارید.

بازی در زمینه طراحی هنری محیط و گرافیک بسیار چشم نواز جلوه می‌کند و با توجه به رنگ‌‌های متفاوت و پر هیایو، درون هر لوکیشن چیزهای جدیدی را نظاره‌گر هستید که در بخش‌های پیشین وجود نداشته‌ است.

بخش‌های جانبی و امکانات بازی آن‌طور که باید تکمیل و چند بخشی نیست و فقط با توجه به سکه‌های موجود در محیط و جمع‌ کردن آن‌ها، می‌توان امتیاز را تا حد زیادی افزایش داد و در فروشگاه بازی انواع لباس‌ و گریم‌های متنوع را مانند پریدن به همراه دو عدد شمشیر، لباس رسمی و… برای تام انتخاب کرد و با آن‌ها به بازی کردن پرداخت.

اگر از طرفداران عناوین سریع همراه با جزییات و ضرباهنگ بالای سبک محبوب Time Killer هستید، علاقه فراوانی ب پرش از ارتفاعات و همچنین تام کروز دارید، قطعا بازی موبایل Tom Falls را تجربه کنید تا حس بلعیدن چند عدد قرص روان گردان (فقط در بازی!)، سفر به دنیاهای عجیب و در نهایت خرد شدن روی اتوموبیل پارک شده گوشه خیابان را یکجا حس نمایید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای اندروید

 منبع: گیم شات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا