پرچمدار جدید با نام «اچ‌تی‌سی یو ۱۱» در راه است

امروز سایت‌های خبری با اطمینان کامل اعلام کردند که این گوشی هوشمند با نام «اچ‌تی‌سی یو ۱۱» عرضه خواهد شد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – پرچمدار بعدی گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی هم‌اکنون با نام «اوشِن» در این شرکت توسعه میابد و قرار است که نام نهایی آن پیش از ورود به بازار تغییر کند. از‌ ماه‌ها قبل نخستین خبرها در مورد این گوشی هوشمند منتشر شد و منابع آگاه امروز اعلام کردند در آینده نه چندان دور این گوشی هوشمند در برخی کشورها عرضه می‌شود.

در ماه‌های نخست کاربران بر این باور بودند که گوشی مذکور با نام «اچ‌تی‌سی ۱۱» وارد بازار می‌شود. زیرا سال گذشته پرچمدار قبلی این شرکت با نام «اچ‌تی‌سی ۱۰» عرضه شده بود. ولی بعد از آنکه گوشی هوشمند «یو اولترا» و «یو پلِی» به صورت رسمی عرضه شدند، برخی منابع آگاه اعلام کردند که احتمالا عدد ۱۱ در کنار نام «اچ‌تی‌سی یو» ارایه می‌شود.

امروز سایت‌های خبری با اطمینان کامل اعلام کردند که این گوشی هوشمند با نام «اچ‌تی‌سی یو ۱۱» عرضه خواهد شد. این مطلب را دو سایت خبری تایید کردند و توضیح دادند که کاربران می‌توانند پرچمدار جدید را با این نام در اختیار بگیرند.

پرچمدار جدید با نام «اچ‌تی‌سی یو ۱۱» در راه است

گوشی هوشمند «یو ۱۱» در پنج رنگ ساخته شده است که به گفته «ایوان بلاس» یکی از سرشناس‌ترین کارشناسان فناوری که حساب کاربردی evleaks@ را مدیریت می‌کند، این رنگ‌ها شامل سفید، مشکلی، آبی، قرمز و نقره‌ای می‌شوند و البته همه رنگ‌ها در همه کشورها عرضه نخواهند شد.

گوشی هوشمند «یو ۱۱» در تاریخ ۱۶ مه ۲۰۱۷ یعنی کمتر از یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شود و بر اساس خبرهای موجود، این محصول نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت کیواچ‌دی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا