کاربران به کمک گوگل با خودروهای جدید بنز صحبت می‌کنند

سرویس جدید مرسدس-بنز به صاحبان خودروهای مدل ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ امکان می‌دهد از طریق دستگاه‌های «گوگل هوم» یا «آمازون اکو» با اتومبیل خود صحبت کنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – صاحبان نسل جدید خودروهای مرسدس-بنز هم‌اکنون می‌توانند از راه دور موتور اتومبیل خود را روشن کنند ا دیگر دستورهای لازم را به آن بدهند. این شرکت بزرگ اتومبیل‌سازی سرویس جدیدی ارایه کرده است که به صاحبان خودروهای مدل ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ آن امکان می‌دهد از طریق دستگاه‌های «گوگل هوم» یا «آمازون اکو» با اتومبیل خود صحبت کنند.

کاربران به منظور آنکه بتوانند خودرو خود را از راه دور روشن کنند، می‌بایست چند گام ساده بردارند تا فرمان‌های صوتی آنها به گوش اتومبیل برسد. این سرویس در مرحله نخست برای اروپایی‌ها عرضه می‌شود و استفاده از آن بسیار آسان است.

کاربران به کمک گوگل با خودروهای جدید بنز صحبت می‌کنند

به عنوان مثال اگر کاربر دستگاه اکو ساخت شرکت آمازون را در خانه یا محل کار خود استفاده می‌کند، به صورت صوتی به آن می‌گوید که آدرس مورد نظر را به اتومبیل مرسدس ارسال کند و از این طریق نقشه اتومبیل خود را برای مقصدی که قرار است راننده برود آماده می‌کند.

«نیلز شانز» مدیر واحد اینتزنت اشیا و فناوری‌های پوشیدنی در مرکز تحقیق و توسعه شرکت مرسدس-بنز در دره سیلیکون گفت: «ما می‌خواهیم طیف گسترده‌ای از فناوری‌های هوشمند را به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در اختیار مشتریان خود قرار دهیم تا زمانی که در اتومبیل خود به سر می‌برند، بتوانند از آن استفاده کنند. هدف مرسدس-بنز این است که اکوسیستم هوشمند را برای همه خودروهای خود ارایه دهد و فناوری هوشمند و مدرن را در زندگی روزمره مشتریان خود جاری کند».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا