یک «گلکسی اس۸» بخرید؛ دو «گلکسی اس۸» ببرید

شرکت مخابراتی اسپرینت طرحی را برای کاربران آمریکایی به اجرا گذاشته است که با پرداخت هزینه یک دستگاه «گلکسی اس۸» می‌توانند دو دستگاه از این گوشی هوشمند را در اختیار بگیرند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اسپرینت اعلام کرد کاربرانی که به تازگی مشترک این شرکت مخابراتی می‌شوند و یک سیم کارت جدید فعال می‌کنند با پرداخت هزینه یک دستگاه گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» می‌توانند دستگاه «گلکسی اس۸» در اختیار بگیرند.

این طرح از روز جمعه ۲۱ آپریل در کشور آمریکا آغاز می‌شود و تا تاریخ ۲۷ آپریل ادامه خواهد داشت. طرح مذکور با نام «گلکسی برای همیشه» اجرا می‌شود و کاربران بر اساس آن همچنین می‌توانند پس از پرداخت ۱۲ قسط از قرارداد مخابراتی، گوشی هوشمند خود را عوض کنند و آخرین مدل سری گوشی‌های گلکسی سامسونگ را در اختیار بگیرند.

یک «گلکسی اس۸» بخرید؛ دو «گلکسی اس۸» ببرید

اسپرینت همچنین توضیح داد دو گوشی «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» بر اساس استاندارد اچ‌پی‌یو‌ای ساخته شده‌اند که با این استاندارد نسل چهارم خدمات مخابراتی موسوم به ۴G را با بالاترین سرعت دریافت می‌کند.

شرکت مخابراتی مذکور همچنین طرح دیگری را با نام «اسپرینت امیزینگ سوئیپ‌استیک» به اجرا گذاشته است که از تاریخ ۱۱ مه آغاز می‌شود و کاربرانی که از روی سایت اینترنتی Samsung.com خرید می‌کنند، می‌توانند جایزه ۵۰۰۰ دلاری دریافت کنند.

به جز جایزه بزرگ یاد شده هر روز به ۲۱ کاربر دیگر که از این سایت اینترنتی محصولات مختلف را می‌خرند جایزه تعلق می‌گیرد و البته هنوز تاریخ اتمام این طرح مشخص شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا