۲۳۰ میلیون دستگاه آیفون جدید فروخته می‌شود

«استیون مولینویچ» یکی از بزرگترین تحلیلگرهای عرصه فناوری اعلام کرد قیمت پایه آیفون جدید برای مدل ۶۴ گیگابایتی بین ۸۵۰ تا ۹۰۰ دلار خواهد بود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – یکی از منابع آگاه به سایت خبری دیجی‌تایمز توضیح داد شرکت اپل پیش‌بینی کرده است در مجموع ۲۳۰ میلیون دستگاه از مدل جدید گوشی هوشمند آیفون را به فروش برساند. در گزارش‌های قبلی ادعا شده بود که اپل ساخت ۹۵ میلیون قطعه نمایشگر او‌اِل‌ای‌دی را به شرکت سامسونگ سفارش داده است که البته هنوز مشخص نیست این نمایشگرها برای مدل ویژه آیفون به مناسبت تولد ۱۰ سالگی این گوشی ارایه می‌شوند یا روی مدل‌های همیشگی هم به کار می‌روند.

به هر حال، شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ میلادی سفارش ساخت ۱۰۰ میلیون دستگاه آیفون را ارایه کرد و از این رو پیش‌بینی می‌شود که برای سال آینده برنامه‌های بزرگتری در دست دارد.

منابع آگاه توضیح دادند که اپل برای هر فصل از سال پیش‌رو برنامه‌ریزی کرده است ۵۰ میلیون قطعه تراشه مخصوص آیفون را سفارش دهد. شرکت‌های تامین کننده قطعات مورد نیاز اپل از جمله اِی‌دی‌آی، برادکام، سیروس لاجیک، ساپرس، اِن‌اکس‌پی، کوالکام، اِس‌تی‌میکروالکترونیکس و تی‌آی از فصل دوم سال جاری میلادی یعنی ماه‌های آپریل تا ژوئن تولید قطعات آیفون جدید را آغاز کرده‌اند.

۲۳۰ میلیون دستگاه آیفون جدید فروخته می‌شود

«استیون مولینویچ» یکی از بزرگترین تحلیلگرهای عرصه فناوری اعلام کرد قیمت پایه آیفون جدید برای مدل ۶۴ گیگابایتی بین ۸۵۰ تا ۹۰۰ دلار خواهد بود. این در حالی است که مدل‌های «آیفون ۷اس» و «آیفون ۷اس پلاس» با میانگین قیمت ۶۵۰ و ۷۵۰ دلار به فروش می‌رسند.

سال گذشته شرکت اپل موفق شد ۷۸.۳ میلیون دستگاه «آیفون ۷» و «آیفون ۷ پلاس» را در بازار جهانی به فروش برساند و در مجموع فروش ۸۰ میلیون دستگاه از آیفون جدید برای اپل یک اتفاق معمول محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا