ژنراتور خورشیدی و ایستگاه شارژ موبایل RIVER (+عکس)

همان طور که می دانید انرژی الکتریکی از جمله ضروری ترین نیاز های بشر امروزی بوده و حتی زندگی یک روز هم بدون آن بسیار دشوار می شود! بار های بار شده است که این نیاز را حین سفر نیز احساس کرده باشید. از این رو در اختیار داشتن ابزاری که بتواند برای شما انرژی الکتریکی تولید کند، مزیت مهمی محسوب می شود. RIVER ژنراتوری خورشیدی است که دست یابی به این هدف را میسر می سازد.

موبنا، رکسانا دانیالی – RIVER یک ژنراتور پیشرفته و قابل حمل است که ۹.۸ x 6.3 x 8.3 اینچ ابعاد و ۵ کیلوگرم وزن دارد. چنان چه از تصاویر نیز برداشت می شود، این ژنراتور ظاهری جمع و جور با قابلیت حمل بالا داشته و فضای کمی اشغال می کند. علاوه بر این، همراه داشتن RIVER در محیط های آزاد به ویژه هنگام سفر، گزینه ای کاملا مناسب خواهد بود چرا که به وسیله ی پوشش ضد آب خود در برابر باران و گرد و خاک و محدوده های دمایی متفاوت از منفی ۴ درجه فارنهایت تا ۱۴۰ درجه فارنهایت، مقاومت می کند.
به عنوان یک ایستگاه شارژی قوی، این ژنراتور مجهز به باتری ۱۱۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و دو پورت یو اس بی- سی، ۲ خروجی AC، دو خروجی DC و یک پورت ۱۲ ولتی مخصوص خودرو با خروجی کلی AC/DC 500 واتی را پشتیبانی خواهد کرد. از طرفی RIVER مجهز به سیستم کنترل دما و یک نمایشگر ال سی دی است که از بالا رفتن بیش از حد دمای دستگاه جلوگیری کرده و وضعیت کلی آن را هر زمانی که بخواهید نمایش می دهد. با استفاده از پنل های خورشیدی، طی ۱۰ الی ۱۵ ساعت می توانید دستگاه را به طور کامل شارژ مجدد کنید.
ژنراتور خورشیدی و ایستگاه شارژ موبایل RIVER، ۴۵۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا