این نخستین تصویر پرچمدار اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ است؟ (عکس)

«اچ‌تی‌سی یو» نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی را با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل شامل می‌شود و برای آن پیشرفته‌ترین تراشه کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸۳۵ در نظر گرفته شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – ژانویه امسال اچ‌تی‌سی اعلام کرد تصمیمی برای عرضه گوشی هوشمند «اچ‌تی‌سی ۱۱» ندارد. ولی این خبر به معنی آن نبود که گوشی هوشمند «یو اُلترا» از سوی شرکت مذکور وارد بازار نشود. فروشی این گوشی جدید از ماه گذشته در آمریکا آغاز شد تا با پیشرفته‌ترین گوشی‌های موجود در بازار رقابت کند.

با این وجود منابع آگاه اعلام کردند در آینده نه چندان دور یک پرچمدار جدید از سوی این شرکت تایوانی روانه بازار می‌شود که «اچ‌تی‌سی یو» نام دارد و هم‌اکنون از آن با کد «اوشِن» یاد می‌کنند.

«ایوان بلاس» از مشهورترین کارشناسان فناوری روی صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر امروز نخستین تصویر از این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشت. بر اساس این تصویر مشخص شد پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی ظاهر زیبایی دارد، برای آن حسگر اثر انگشت کوچک روی صفحه رویی در نظر گرفته شده است، و لبه‌های گوشی منحنی است.

این نخستین تصویر پرچمدار اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ است؟ (عکس)

این محصول نسبت به مدل «اچ‌تی‌سی یو اُلترا» انداره کوچک‌تری دارد و نمایشگر ثانوی را شامل نمی‌شود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز طراحی متفاوت دارد و همان طور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شود، حسگر دوربین در این محصول نسبت به آنچه که تاکنون اچ‌تی‌سی ارایه کرده بود متفاوت است.

منابع آگاه گزارش دادند گوشی هوشمند «اچ‌تی‌سی یو» نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی را با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل شامل می‌شود و برای آن پیشرفته‌ترین تراشه کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸۳۵ در نظر گرفته شده است.

این نخستین تصویر پرچمدار اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ است؟ (عکس)

قاب گوشی نسبت به لمس انگشتان کاربر حساس است و حرکات دست را به خوبی تشخیص می‌دهد. از دیگر امکانات به کار رفته در این محصول می‌توان به رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید نوقا و رابط کاربری «سِنس ۹» اشاره کرد.

هنوز قیمت نهایی و زمان ورود «اچ‌تی‌سی یو» به بازار جهانی مشخص نشده است. این محصول احتمالا پرچمدار گوشی‌های اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ باشد و البته شرکت سازنده هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نکره است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا