قوی‌ترین پاور بانک جهان با ظرفیت ۴۸ هزار میلی‌آمپر عرضه شد‌ (عکس)

این پاور بانک به شما امکان می‌دهد انرژی مورد نیاز تمام دستگاه‌های الکترونیکی خود را برای کل روز تامین کنید و همچنان انرژی ذخیره شده در اختیار داشته باشید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – باتری زاپاس که از آن با عنوان «پاور بانک» یاد می‌شود یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای جانبی است که بیشتر کاربران با آن سر و کار دارند. بهترین نوع «پاور بانک» مدلی است که ظرفیت بیشتری داشته باشد و بتواند به دفعات بیشتر انرژی مورد نیاز دستگاه موبایلی را تامین کند.

شرکت «شارژتِک» محصول جدیدی در این زمینه ارایه کرده است که از آن می‌توان به عنوان قوی‌ترین و پرظرفیت‌ترین پاور بانک جهان یاد کرد. این باتری همراه ظرفیت ۴۸ هزار میلی‌آمپری دارد و به شما امکان می‌دهد انرژی مورد نیاز تمام دستگاه‌های الکترونیکی خود را برای کل روز تامین کنید و همچنان انرژی ذخیره شده در اختیار داشته باشید.

قوی‌ترین پاور بانک جهان با ظرفیت ۴۸ هزار میلی‌آمپر عرضه شد‌ (عکس)

قیمت این پاور بانک ۳۳۰ دلار اعلام شده است که از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به دو خروجی اِی‌سی، دو ورودی یو‌اِس‌بی، و یک ورودی یو‌اِس‌بی تایپ-سی اشاره کرد. این باتری همراه به پنل خورشیدی هم مجهز شده است تا انرژی مورد نیاز خود را از این طریق هم دریافت کند و البته برای آنکه به طور کامل شارژ شود می‌بایست ۸ ساعت به برق متصل شود.

قوی‌ترین پاور بانک جهان با ظرفیت ۴۸ هزار میلی‌آمپر عرضه شد‌ (عکس)

در این پاور بانک ۱۶ باتری ۳ هزار میلی‌آمپری پاناسونیک جاسازی شده است که مشابه آن در خودروهای برقی شرکت «تِسلا» مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود ظرفیت و قدرت بالا، این محصول در ابعاد ۸.۶، ۱.۶ و ۵.۶ اینچ ساخته شده است و تنها ۰.۹ کیلوگرم وزن دارد. به همین خاطر به راحتی می‌توان آن را به کیف دستی حمل کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا