بهترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۷ مجهز به نمایشگر منحنی (عکس)

در سال ۲۰۱۷ میلادی قرار است نسل جدید گوشی‌های هوشمند با نمایشگر خمیده روانه بازار شوند که در اینجا بهترین گوشی‌هایی که طراحی مذکور را دنبال می‌کنند، آورده شده‌اند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «نمایشگر منحنی» یا «نمایشگر با لبه‌های خمیده» از جمله اتفاقات جدید در طراحی گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این اتفاق از چند سال قبل آغاز شد و در سال ۲۰۱۷ میلادی به صورت گسترده‌تر دنبال می‌شود.

شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی هم‌اکنون این فناوری را در سری نمایشگرهای او‌اِل‌ای‌دی خود دنبال می‌کنند و گوشی‌های را با نمایشگر منحنی به دست کاربرا می‌رسانند. در این زمینه محصولات جدید از جمله «گلکسی اس۸»، «ال‌جی جی۶» و «می میکس شائومی» نیز طراحی متفاوت را در خود جا داده‌اند.

شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند تمایل دارند نسل جدید پرچمداران خود را با این طراحی روانه بازار کنند تا توجه کاربران به آنها جلب شود. در سال ۲۰۱۷ میلادی قرار است نسل جدید گوشی‌های هوشمند با نمایشگر خمیده روانه بازار شوند که در اینجا بهترین گوشی‌هایی که طراحی مذکور را دنبال می‌کنند، آورده شده‌اند.

 

مدل جدید آیفون اپل (به مناسبت دهمین سالگرد تولد آیفون) موسوم به آیفون ۸

بسیاری از منابع آگاه در زنجیره تامین قطعات مورد نیاز اپل طی ماه‌های اخیر اعلام کردند شرکت مذکور برای دهمین سالگرد تولد آیفون برنامه‌های ویژه در دست گرفته است. این شرکت چندی پیش قراردادی را به ارزش ۹ میلیارد دلار با سامسونگ منعقد کرد تا نمایشگرهای او‌اِل‌ای‌دی مخصوص آیفون‌های جدید را به کمک رقیب کره‌ای خود تامین کند. بر اساس این توافقنامه قرار شده است سامسونگ فقط برای سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۹۵ میلیون قطعه نمایشگر او‌اِل‌ای‌دی را به اپل تحویل دهد. این مسئله به آن معنی خواهد بود که به زودی یک تحول بزرگ برای نمایشگر آیفون صورت می‌گیرد.

به احتمال بسیار قوی شکل ظاهری مدل جدید گوشی هوشمند آیفون با «گلکسی اس۸» مشابهت ندارد. با این وجود منابع آگاه گزارش دادند که طراحی خمیده برای نمایشگر این محصول لحاظ شده است و کاربران می‌توانند این فناوری را در اختیار بگیرند.

به هر حال شرکت اپل طبق روال سال‌های گذشته در مدل جدید گوشی‌های خود کاربران را غافلگیر می‌کند و در این زمینه هم اگر قرار باشد آیفون ۸ نمایشگر خمیده داشته باشد، یک طراحی کاملا متفاوت  در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بهترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۷ مجهز به نمایشگر منحنی (عکس)

 

گلکسی نوت ۸ سامسونگ

سامسونگ به زودی تولید مدل جدید در سری محصولات «گلکسی نوت» را از سر می‌گیرد تا مشکلی مدل قبلی یعنی «گلکسی نوت ۷» را برطرف کند و بدگمانی کاربران نسبت به این محصول را از بین ببرد. اختلال مدل «نوت ۷» و آتش‌سوزی آن بخش زیادی از اعتبار سامسونگ نزد کاربران جهانی را از بین برد و شرکت کره‌ای هم‌اکنون تلاش می‌کند بار دیگر محبوبیت از دست رفته را به دست آورد. بر این اساس پیش‌بینی شده است مدل جدید گوشی هوشمند مذکور برای سال ۲۰۱۷ میلادی ایمن‌تر، زیباتر، کارآمدتر و خلاقانه‌تر به دست کاربران جهانی برسد.

از هم‌اکنون کیفیت گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» تضمین شده است. شایعات منتشر شده حاکی از آن است که محصول مذکور مبتنی بر مدل «گلکسی اس۸» طراحی شده است و از مهم‌ترین مشخصات آن می‌توان به نمایشگر ۶.۴ اینچی با کیفیت ۴ هزار پیکسل، تراشه مرکزی «اکسینوس ۹» یا «اسنپدراگون ۸۳۵»، و رم ۶ یا ۸ گیگابایتی اشاره کرد.

بهترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۷ مجهز به نمایشگر منحنی (عکس)

 

شائومی می میکس ۲

«شائومی می میکس» خانواده‌ای از محصولات این شرکت چینی محسوب می‌شود که نمایشگر خمیده دارد و مدل اول این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۴ اینچی هم لبه‌های خمیده داشت. البته مدل نهایی این گوشی با تصاویر اولیه‌ای که از این محصول منتشر شده بود تفاوت داشت. ولی در مجموع شکل ظاهری گوشی با محصولات مشابه امروزی بسیار تفاوت داشت و زیباتر ساخته شده بود.

پس از این گوشی هوشمند اخباری در مورد «می میکس ۲» منتشر شد که به تولید نرسید و منابع آگاه اعلام کردند مدل بعدی با نام «می میکس ۳» عرضه می‌شود. به هر حال جدا از اینکه محصول یاد شده چه نامی داشته باشد، این گوشی هوشمند با نمایشگر مجهز به لبه های خمیده عرضه خواهد شد.

مدل جدید سری محصولات «شائومی می میکس» بهترین تراشه کوالکام را در اختیار گرفته است، رم ۶ یا ۸ گیگابایتی را شامل می‌شود، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را در خود جا داده است، به ورودی یو‌اس‌بی تایپ-سی مجهز شده است و باتری آن بسیار باظرفیت است. این گوشی هوشمند در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی به صورت عمومی به دست کاربران جهانی می‌رسد.

بهترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۷ مجهز به نمایشگر منحنی (عکس)

 

گوگل پیکسل ۲

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که گوگل دومین مدل از سری گوشی‌های هوشمدن «پیکسل» را تکمیل می کند و قرار است نمایشگر این محصول خمیده باشد. این گوشی هوشمند به نمایشگر او‌اِل‌ای‌دی مجهز شده است و شرکت گوگل برای تامین نمایشگر آن ۸۸۰ میلیون دلار در مرکز توسعه نمایشگرهای انعطاف‌پذیر او‌اِل‌ای‌دی ال‌جی سرمایه‌گذاری کرده است تا نیاز خود را برطرف کند.

ای روزها شایعات فراوان در مورد گوشی هوشمند «پیکسل ۲» به گوش می‌رسد. ولی نکته مهم این است که شرکت گوگل تلاش می‌کند آن را با نمایشگر خمیده تکمیل کند و گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد که کیفیت دوربین و پردازنده داخلی آن ارتقا یافته است. این گوشی هوشمند می‌تواند با بهترین محصولات موجود در بازار رقابت کند.

بهترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۷ مجهز به نمایشگر منحنی (عکس)

 

میزو پرو ۷

شرکت چینی مِیزو برای مدت طولانی فعالیت خاصی را انجام نداد و گوشی هوشمند روانه بازار نکرد. این شرکت چندی پیش با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که گروه تخصصی آن در سال ۲۰۱۷ میلادی تلاش فراوان می‌کند تا یکی از بهترین محصولات خود را با نام «مِیزو پرو ۷» روانه بازار کند. این گوشی هوشمند به نمایشگر خمیده مجهز شده است و شایعاتی که از مدت‌ها قبل منتشر شده بود نشان می‌دهد که طراحی ویژه برای این محصول را «هوانگ ژانگ» مدیرعامل این شرکت ارایه کرده است.

احتمال اینکه پرچمدار بعدی گوشی های میزو نمایشگر خمیده داشته باشد بسیار زیاد است و منابع آگاه می‌گویند این محصول بین ماه‌های آپریل تا ژوئن روانه بازار می‌شود. بر اساس شاعات منتشر شده دوربین دیجیتالی این محصول کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی دارد و شرکت چینی آن را به رم ۸ گیگابایتی مجهز کرده است.

بهترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۷ مجهز به نمایشگر منحنی (عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا