فبلت جدید شائومی مجهز به رم ۸ گیگابایتی (عکس)

برای گوشی هوشمند «می نوت ۳ شائومی» تراشه «اسنپدراگون ۸۳۵» در نظر گرفته شده است و از دیگر قابلیت‌های متمایز آن می‌توان به رم ۸ گیگابایتی اشاره کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت چینی شائومی که در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند مشهور شده است تصمیم دارد در تاریخ ۱۹ آپریل پرچمدار محصولات خود در سال ۲۰۱۷ میلادی را با نام «می ۶» معرفی کند. امروز مشخص شد این شرکت به صورت همزمان روی گوشی دیگری در سری محصولات «می نوت» کار می‌کند که در خانواده فبلت‌ها طبقه‌بندی می‌شود.

یک منبع آگاه چینی که نخواست نامش فاش شود ادعا کرد گوشی هوشمند «می نوت ۳» در دست ساخت است و از آن می‌توان به عنوان یک دستگاه موبایلی فوق پرقدرت یاد کرد. برای این گوشی هوشمند تراشه «اسنپدراگون ۸۳۵» در نظر گرفته شده است و از دیگر قابلیت‌های متمایز آن می‌توان به رم ۸ گیگابایتی اشاره کرد.

فبلت جدید شائومی مجهز به رم ۸ گیگابایتی (عکس)

این گوشی هوشمند حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی دارد و نمایشگر ۵.۷ اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت بسیار بالا پخش کند. باتری این گوشی هوشمند ۴۰۷۰ میلی‌آمپری است و در مجموع می‌توان از این محصول به عنوان یکی از بهترین فبلت‌های جهان یاد کرد.

منابع آگاه همچنین گزارش دادند «می نوت ۳» نمایشگر منحنی دارد و شائومی در این زمینه به پیشرفت های قابل ملاحظه دسترسی پیدا کرده است. شایعات همچنین حاکی از آن است که گوشی هوشمند مذکور در فصل دوم سال جاری میلادی معرفی می‌شود.

فبلت جدید شائومی مجهز به رم ۸ گیگابایتی (عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا