موتورولا ارزان‌ترین گوشی تاریخ فعالیت‌های خود را عرضه می‌کند

هر دو گوشی هوشمند نمایشگر ۵ اینچی دارد که مدل اول تصاویر را با کیفیت ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل پخش می‌کند و نمایشگر مدل پلاس آن هم کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسلی دارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع آگاه در آخرین خبرها اعلام کردند شرکت موتورولا قصد دارد محصول جدیدی را با نام «موتو سی» روانه بازار کند. همان طور که از نام گوشی مشخص است و با توجه به خبرهای جدیدی که مرکز «ونچر بیت» منتشر کرده است مشخص شد «موتو سی پلاس» هم در دست ساخت است.

این طور که منابع آگاه گزارش دادند دو گوشی هوشمند «موتو سی» و «موتو سی پلاس» برای آن دسته از کاربرانی ساخته‌ شده‌اند که قرار است برای نخستین بار گوشی هوشمند را تجربه کنند و شرکت موتورولا قصد دارد این دو محصول را به عنوان ارزان‌ترین گوشی هوشمندی که در تاریخ فعالیت‌های خود ساخته است، به دست کاربران جهانی برساند.

اگرچه هنوز قیمت نهایی این دو محصول مشخص نیست، ولی بدون تردید «موتو سی»  و «موتو سی پلاس» ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند در تاریخ فعالیت‌های موتورولا خواهند بود.

موتورولا ارزان‌ترین گوشی تاریخ فعالیت‌های خود را عرضه می‌کند

روی هر دو گوشی یاد شده سیستم عامل اندروید ۷ نوقا نصب شده است. هر دو گوشی هوشمند نمایشگر ۵ اینچی دارد که مدل اول تصاویر را با کیفیت ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل پخش می‌کند و نمایشگر مدل پلاس آن هم کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسلی دارد.

این دو دستگاه موبایلی به تراشه چهار هسته‌ای مدیاتِک مجهز شده‌اند و از خدمات شبکه مخابراتی اِل‌تی‌ای شتیبانی می‌کنند. گوشی هوشمند «موتو سی پلاس» با رم یک و دو گیگابایتی عرضه می‌شود که البته حافظه رم آن بسته به منطقه جغرافیایی که قرار است گوشی در آن عرضه شود، تغییر می‌کند. برای این محصول حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو-اِس‌دی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی، فلش اِل‌ای‌دی، و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

گوشی هوشمند «موتو سی» رم یک گیگاباتی دارد و همچنین شامل ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۳۴۰ میلی‌آمپری می‌شود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۲ مگاپیکسلی است و برای آن فلش اِل‌ای‌دی هم در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا