این بار باتری آیفون ۷ آتش گرفت

این گوشی زمانی آتش گرفت که به شارژر متصل بود و اتفاق مذکور در یکی از شهرهای شرقی چین به نام «سوکیان» رخ داد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه کاربران دستگاه‌های موبایلی اپل این محصولات را بدون هرگونه نگرانی مورد استفاده قرار می‌دهند، ولی در آخرین خبرها گفته شد باتری یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون ۷ آتش گرفته است.

سال گذشته به گونه‌ای پیش رفت که سامسونگ به واسطه آتش‌سوزی‌های مکرر گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۷» به تیتر اول همه رسانه‌های خبری تبدیل شد و در نهایت مجبور شد این گوشی هوشمند را از بازار جمع‌آوری کند.

این بار باتری آیفون ۷ آتش گرفت

ولی هم‌اکنون بر اساس جدیدترین خبرها به نظر می‌رسد که این مشکل برای بزرگترین رقیب سامسونگ یعنی اپل هم ایجاد شده است و آخرین مدل از گوشی‌های این شرکت به نام «آیفون ۷» هم آتش گرفته است. این گوشی زمانی آتش گرفت که به شارژر متصل بود و اتفاق مذکور در یکی از شهرهای شرقی چین به نام «سوکیان» رخ داد.

این بار باتری آیفون ۷ آتش گرفت

صاحب گوشی هوشمند خانمی به نام «یین» بود و در مصاحبه با رسانه‌های محلی توضیح داد که مثل هر روز مشاهده کرد باتری دستگاه در حل تمام شدن است و به همین خاطر در کنار تخت‌خواب خود آن را به شارژر متصل کرد و سپس به کارهای روزانه پرداخت. زمانی که او به اتاق خود برگشت، صدای انفجار شنید و متوجه شد آیفون ۷ او آتش گرفته است.

خانم «یین» گوشی هوشمند خود را به نزدیک‌ترین فروشگاه اپل بود تا از آنها پاسخ بگیرد. به گفته افرادی که مسؤولیت تعمیر گوشی را برعهده گرفتند، نوع آتش‌سوزی در قسمت نمایشگر نشان می‌دهد که منبع این اتفاق باتری آن بوده است. البته این احتمال وجود دارد که کابل شارژر این آتش‌سوزی را باعث شده باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا