نخستین گوشی جهان مجهز به لنز دوگانه در قسمت پشت و جلو

گوشی هوشمند جدید «آلکاتل فلش» نام دارد که البته فعلا فقط در خاورمیانه عرضه می‌شود و دیگر کاربران جهانی به آن دسترسی ندارند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – همه شما به خوبی می‌دانید که چند سال قبل شرکت چینی «تی‌سی‌ال» مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی آلکاتل را خرید و البته این شرکت هم‌اکنون برند بلک‌بری را هم در اختیار گرفته است تا با این نام گوشی تولید کند.

این شرکت چینی هم‌اکنون موفق شد نخستین گوشی هوشمند جهان مجهز به حسگر دوربین دوگانه در قسمت پشت و جلو را معرفی کند تا از این طریق توجه کاربران جهانی به آن جلب شود.

گوشی هوشمند مذکور «آلکاتل فلش» نام دارد که البته فعلا فقط در خاورمیانه عرضه می‌شود و دیگر کاربران جهانی به آن دسترسی ندارند. هنوز قیمت نهایی این محصول مشخص نشده است، با این وجود شرکت سازنده آن را نخستین گوشی مجهر به لنز دوگانه دوربین اصلی و سلفی معرفی می‌کند.

برای این گوشی هوشمند تراشه مرکزی مدیاتِک با ۱۰ هسته پردازشگر در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد. روی این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو نصب شده است و در خانواده دستگاه‌های موبایلی میان‌رده طبقه بندی می‌شود.

نخستین گوشی جهان مجهز به لنز دوگانه در قسمت پشت و جلو

دوربین دیجیتالی اصلی این گوشی هوشمند حسگر ۱۳ مگاپیکسلی «آی‌اِم‌اکس۲۵۸ سونی» را در خود جا داده است که دوربین سلفی آن هم حسگر ۸ و ۵ مگاپیکسلی را به صورت همزمان در کنار هم شامل می‌شود.

این محصول با دیگر گوشی‌های هوشمند مجهز به لنز دوگانه از جمله «آیفون ۷ پلاس» مقایسه می‌شود و کیفیت تصویربرداری در آن بسیار قابل قبول است. برای دوربین این گوشی حالت‌های «سوپر سلفی» و «سوپر فاین» در نظر گرفته شده است که امکان تصویربرداری باکیفیت در شرایط نوری متفاوت را فراهم می‌کند.

گوشی هوشمند «آلکاتل فلش» به جز امکانات مذکور نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل را به همراه باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری، حسگر اثر انگشت در پشت بدنه و قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت شامل می‌شود و احتمالا در ماه جاری میلادی فروش آن در خاورمیانه آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا