دوربین امنیتی وایرلس Reolink Argus

همان طور که می دانید با توسعه ی شهر نشینی و روی آوردن مردم به این نحوه ی زندگی، لزوم استفاده از سیستم های امنیتی برای محافظت از خانه و یا حتی محل کار بیشتر احساس می شود.

موبنا، رکسانا دانیالی – از طرفی انواع و اقسام دوربین های امنیتی موجود در بازار، امکان انتخاب گسترده ای را برای مشتری ها فراهم آورده است. اما چه فاکتور هایی یک دوربین امنیتی را منحصر به فرد می سازد؟ از جمله ی مهم ترین این دسته فاکتور ها می توان به قابلیت اتصال به اینترنت دوربین، میدان دید وسیع آن و همچنین کیفیت در طراحی اشاره کرد. از این رو اگر به دنبال یک دوربین امنیتی مناسب برای محافظت از خانه و یا محل کار خود هستید، Reolink Argus انتخابی کاملا مناسب خواهد بود.
Reolink Argus یک دوربین امنیتی خوش ساخت با فناوری وایرلس است که می توانید آن را از طریق اپ ویژه اش نیز کنترل کنید. این دوربین ۶۵ x 54 x 113 میلی متر ابعاد دارد و همان طور که در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد، از ظاهری زیبا و با کیفیت برخوردار بوده و طراحی های متنوعی نیز دارد در نتیجه به راحتی می تواند از پس پاسخ دهی به سلیقه های متفاوت مشتری ها بر بیاید. ابعاد این دوربین امنیتی کاملا جمع و جور است و می توانید آن را به راحتی روی هر دیواری که مد نظر دارید، نصب کنید. علاوه بر این ها دوربین ضد آب است و تحت هر گونه شرایط دشواری مانند باران، آفتاب، هوای سرد و یا گرم به خوبی کار کرده و در کمال صحت و دقت عملکرد خود را حفظ می کند.
دوربین امنیتی Reolink Argus، مجهز به لنزی با میدان دید وسیع است که ۱۳۰ درجه را به صورت افقی و ۷۰ درجه را به صورت عمودی پشتیبانی می شود. یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد این دوربین با کیفیت، قابلیت ضبط ویدئو های فول اچ دی ۱۰۸۰p خواهد بود. پایه ی دوربین مغناطیسی بوده و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای در تمام زوایای دلخواه شما را دارد. چنان چه سنسور های حرکتی دوربین هر گونه حرکتی را تشخصی دهند، فعال شده و از طریق اپ مخصوص ذکر شده، به ارسال نوتیفیکیشن به گوشی همراه شما می پردازد. توانایی دید در شب بالای Reolink Argus، تصاویری بسیار واضح را در شب ثبت خواهند کرد. این دوربین هوشمند همچنین از حالت ویدئوی زنده نیز پشتیبانی می کند در نتیجه هر زمان که بخواهید از طریق گوشی هوشمند خود، می توانید محل مورد نظرتان را بررسی کنید. دوربین مجهز به ۴ باتری یون لیتیم است که امکان استفاده ی ۴ الی ۶ ماهه بین هر بار شارژ را فراهم کرده است.
دوربین امنیتی وایرلس Reolink Argus، ۸۰ دلار قیمت دارد.

دوربین امنیتی وایرلس Reolink Argus

دوربین امنیتی وایرلس Reolink Argus

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا